Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach w latach 2016 i 2017- Gmina Gryfice

Gmina Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Plac Zwycięstwa 37
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 38 53 200 , fax. 91 38 53 207
  • Data zamieszczenia: 2015-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
    Plac Zwycięstwa 37 37
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 38 53 200, fax. 91 38 53 207
    REGON: 81168438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach w latach 2016 i 2017- Gmina Gryfice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Pływalni Krytej w Gryficach, przy ulicy Sienkiewicza 10 w latach 2016-2017 - Gmina Gryfice: a)zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, b)kontrola nad przestrzeganiem regulaminu obiektu przez wszystkich jego użytkowników, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, c)wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, d)przestrzeganie instrukcji, które stanowią załącznik nr 12 do SIWZ. 2.Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane na podstawie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 roku (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie 3.Szczegółowy zakres zadań oraz godziny pracy pływalni zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 4.Opis pływalni w Gryficach w zakresie ratownictw wodnego: a)basen sportowy o długości 25m i szerokości 16m (głębokość niecki zmienia się od 1,20m do 1,80m) z 6 torami dla zawodników, b)basen rekreacyjny o długości 16m i szerokości 5m (głębokość niecki zmienia się od 0,80m do 1,20m), c)brodzik dla dzieci o głębokości 0,30m wraz ze zjeżdżalnią, d)wanna SPA (jacuzzi), 5.Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ 6.Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi - 21000, a planowana liczba ratowników na zmianę to dwie osoby. 7.Godziny otwarcia Pływalni: a)poniedziałek - piątek od godziny 6.00 do godziny 22.00, b)sobota - niedziela od godziny 8.00 do godziny 22.00, 8.Godziny pracy i ich ilość określone w punkcie II podpunkt 6 i 7 są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, 10.W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego, 11.Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie realizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 926200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminagryfice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach