Przetargi.pl
Wykonanie usług remontowych na terenie siedziby RZGW w Szczecinie polegających na modernizacji pomieszczeń na II piętrze oraz modernizacji parkingu

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    Żelazna 59A
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.wody.gov.pl /
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług remontowych na terenie siedziby RZGW w Szczecinie polegających na modernizacji pomieszczeń na II piętrze oraz modernizacji parkingu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług remontowych polegających na przebudowie czterech pomieszczeń znajdujących się na II piętrze siedziby RZGW w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 13a w Szczecinie oraz Modernizacja nowych miejsc parkingowych wraz z przesadzeniem roślinności znajdującej się na terenach zielonych RZGW w Szczecinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do SIWZ . Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”. 1) wykonanie dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej „PFU”), niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych; 2) uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń, w sytuacji, gdy konieczność ich uzyskania wynika z obowiązujących przepisów prawa, 3) wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami Umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 4) wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, 5) złożenie zawiadomienia o zakończeniu robót i jeśli to konieczne złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie, o ile będzie to wymagane przepisami prawa,, 6) pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami objętymi Przedmiotem Umowy, o ile jest to wymagane przepisami prawa – opcjonalny przedmiot umowy. 3. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji, odpowiednio dla każdej części zamówienia. 1 Realizacja prawa opcji polegać będzie na pełnieniu nadzoru autorskiego nad robotami objętymi Przedmiotem zamówienia (odpowiednio dla części). 2 Prawo opcji dla ww. okoliczności, realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 3 Cena usług świadczonych w ramach opcji zostanie określona w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ), odpowiednio dla części zamówienia. 4 Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy będzie to wymagane przepisami prawa dla realizowanego przedmiotu zamówienia. 5 Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 7 do SIWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”. Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych określone we wzorze umowy. .6 Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości. 7. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał. 8. Oświadczenie, o którym mowa powyżej będzie zawierało żądanie wykonania przez Wykonawcę opcjonalnego przedmiotu zamówienia polegającego na sprawowaniu nadzoru autorskiego nad zaprojektowanymi robotami budowlanymi, za wynagrodzeniem zaoferowanym w Ofercie. 9. Powyższe oświadczenie Zamawiający złoży Wykonawcy w terminie do przewidzianym na końcowy odbiór dokumentacji projektowej, , o którym mowa w § 8 ust. 6 wzoru Umowy – załącznik nr 6 do SIWZ odpowiednio dla każdej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1) dla części 1: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) 2) dla części 2: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1 pieniądzu; 8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.2.3 gwarancjach bankowych; 8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa. 8.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Nr: 70 1130 1017 0020 1510 6790 0006. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr SZ.ROZ.2810.70.2020 – Część … ”. 8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.6 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty. 8.7 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp. 8.8 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 2) Odpowiednie pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy, w szczególności w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej), 3) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowaniu(zgodnie w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ ; 2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu(zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 4) ppkt 1 i 2stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu. 5) Wykonawca, który powołuje, się na zasoby innych podmiotów, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczania oraz spełnia, w zakresie , w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o których mowa w pkt 4) ppkt 1 i 2 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 5) ppkt1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie , w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późńzm.352)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach