Przetargi.pl
Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 36/ZP/16)

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 22 4435600
  • Data zamieszczenia: 2016-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 22 4435600
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 36/ZP/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Każda z części zamówienia obejmuje ten sam zakres usług (zadań) do wykonania, jedna część równa się jeden Wykonawca. W postępowaniu zostanie wybranych maksimum trzech Wykonawców, po jednym w każdej części zamówienia. W ramach realizacji każdej części zamówienia należy wykonywać w szczególności n/w usługi: 1) przetwarzanie tekstu, usługi komputerowego maszynopisania, przygotowywania pism oraz innych dokumentów (pakiet Ms Office, SIGNUM, OTAGO), 2) dodatkowe usługi biurowe: a) kompletowanie dokumentacji w ramach bieżącej działalności komórki organizacyjnej, b) tworzenie paczek dokumentów i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych, c) przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego, d) kserowanie dokumentów do dalszej windykacji, e) przygotowywanie projektów pism na podstawie dokumentów źródłowych, f) przygotowywanie reklamacji pism i ZPO (Zwrotnych Potwierdzeń Odbioru). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla wszystkich 3 części zamówienia jest taki sam i został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. Na każdego Wykonawcę (na każdą część zamówienia) zostało przewidziane 1208 godzin wykonywania usług, jednak nie mniej niż 200 godzin. Osoba wskazana do wykonywania przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią. Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonanie prac będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Karty pracy (stanowiącej załącznik nr 3 do wzoru umowy). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany w siedzibie Zamawiającego, w godzinach i dniach pracy Urzędu, na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru zrealizowanych usług oraz płatności określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy wraz z załącznikami jest taki sam dla każdej z 3 części zamówienia). Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 18,97 złotych brutto za jedną godzinę pracy, w każdej z części zamówienia. Zamówienie (każdą część zamówienia) należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 16.05.2016 r., do dnia 16.12.2016 r., lub do wyczerpania środków, które zostaną wskazane w § 3 ust. 1 umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach