35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
- Data zamieszczenia: 2018-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rząska, ul. Krakowska 2
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
REGON: 12150664500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA BUDŻETOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich. 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na cztery części tj.: Część nr I - „Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych dla 35. WOG w Rząsce k./Krakowa” Przedmiotem zamówienia dla część nr 1 jest wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych tj. teczki, okładki miękkie, banery roll-up, foldery, ulotki, itp., zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Część nr II - „Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2019 r. do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa” Przedmiotem zamówienia dla część nr 2 jest wykonanie i dostawa kalendarzy na 2019 r. zgodnie z dostarczonymi projektami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część nr III - „Wykonanie i dostawa hologramów i plomb zabezpieczających jednorazowego użytku do 35. WOG w Rząsce k./Krakowa” Przedmiotem zamówienia dla część nr 3 jest wykonanie i dostawa plomb zabezpieczających jednorazowego użytku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Część nr IV - „Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich” Zamówienie dla części nr 4 obejmuje: wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 4, stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ wraz z załącznikami (1-11) zawierającymi projekty do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pozycji. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie teczek, okładek, książek, pudeł, zeszytów, kart, usług naprawczych materiałów ewidencyjnych itp. wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wykonanych materiałów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część nr 1 w kwocie – 1 300,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc trzysta) część nr 2 w kwocie – 740,00 zł (słownie zł: siedemset czterdzieści) część nr 3 w kwocie – 350,00 zł (słownie zł: trzysta pięćdziesiąt) część nr 4 w kwocie – 1 200,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dwieście)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6); „Formularz cenowy” (zał. nr 7); „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-26 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-04-15 - Usługa druku i dostawy plakatów, plansz, folderów i ulotek dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-04 - Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2024
Dodano: 2024-04-04 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-03-06 - Druk i dostawa trzech tytułów książek na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Druk i dostawa jednego tytułu książki na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 książek Natalii Starczenko pt. "Ukraińskie światy Rzeczypospolitej" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Druk i dostawa jednego tytułu książki na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-11-30 - Druk i dostawa czasopisma Autoportret nr 4/2023 [83]
Dodano: 2023-11-28