Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu.

Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 618 330 087
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
    ul. Królowej Jadwigi
    61871 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8355000, 8355063, fax. 618 330 087
    REGON: 32785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres określają opracowane projekty budowlane, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wg poniższego zestawienia: L.p. Nr ewid. Temat 1. 1/262 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt budowlany 2. 1/266 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 1 – architektura część 1: składniki tekstowe 3. 1/267 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 1 – architektura część 2: składniki graficzne 4. 1/268 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 2 – konstrukcja 5. 1/269 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 3 – instalacje wentylacji 6. 1/270 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 4 – instalacje elektryczne 7. 1/271 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy P 1-2 przedmiar budowlany 8. 1/272 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy P 3 przedmiar instalacje wentylacji 9. 1/273 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy P 4.2 przedmiar instalacje elektryczne słaboprądowe 10. 1/274 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy P 4.1 przedmiar instalacje elektryczne silnoprądowe 11. 1/279 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy ST specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 12. 1/320 Remont z przebudową pomieszczeń górnego parteru i sanitariatów na piętrze segmentu „C” budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu projekt budowlany i wykonawczy, tom 1 architektura i konstrukcja; wyciąg: czerpnia zewnętrzna 13. 1/321 Remont z przebudową pomieszczeń górnego parteru i sanitariatów na piętrze segmentu „C” budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu przedmiar robót; wyciąg: czerpnia zewnętrzna 14. RYS.M1 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu. Wytyczne do wykonania modelu fasady aluminiowej. 15. 1/267 cz. A Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu Ścianki przyokienne na kondygnacji górnego parteru w segmentach „A” oraz „C” 16. 1/271 cz. A Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu Ścianki przyokienne na kondygnacji górnego parteru w segmentach „A” oraz „C” przedmiar 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV – 45000000-7 Roboty budowlane CPV – 45214400-4 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym CPV – 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych CPV – 45261410-1 Izolowanie dachu CPV – 45261900-3 Naprawa dachów CPV – 45262690-4 Remont starych budynków CPV – 45331220-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV – 45312000 -7 Instalowanie systemów alarmowych i anten CPV – 45311200- 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV – 45411000-4 Tynkowanie CPV – 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne CPV – 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów CPV – 45443000-4 Roboty elewacyjne 4. Wymagania dotyczące robót: a) Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych. b) Przy wykonywaniu robót należy stosować materiały, wyroby i elementy oraz wbudowywać urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. c) Użyte nazwy handlowe w dokumentacji technicznej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarze i projekcie czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. d) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem. e) Roboty budowlane powinny być prowadzone zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz pozwoleniem na wykonywanie robót budowlanych. f) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wymianie ślusarki aluminiowo-szklanej w obiektach, które zobowiązany jest udokumentować (referencje z zaznaczonym zakresem robót). 5. Wymagania dotyczące wykonania i organizacji zadania a) Wykonawca zobowiązany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a także po to, by być świadomym warunków umownych i wynikających z nich następstw oraz do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi placu budowy. b) Kierownik budowy nadzorujący realizację inwestycji winien posiadać niezbędne doświadczenie do prowadzenia prac zgodnych z zapisami SIWZ. c) zgodnie z § 13.1. 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, aby Wykonawca wykonał próbkę - model w skali 1:1 przejścia fasady aluminiowo-szklanej dolnego i górnego parteru zgodnie z rysunkiem M1 Wytyczne do wykonania modelu fasady aluminiowej. Czas wykonania próbki określa się na 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonany model Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji komisji złożonej z: projektanta, konserwatora zabytków, inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego. d) Kształt i wymiary profili ślusarki aluminiowo - szklanej nie może ulec zmianie. Jakiekolwiek zmiany i odstępstwa od rozwiązań przyjętych w dokumentacji wymagają zgody projektanta, konserwatora zabytków oraz inwestora. e) Obiekt znajduje się na terenie zespołu urbanistyczno – architektonicznego wpisanego do rejestru zabytków i zalicza się do dziedzictwa kulturowego polskiej architektury modernistycznej. Obiekt objęty jest ochroną konserwatorską podczas realizacji termomodernizacji. Miejski Konserwator Zabytków zastrzega sobie prawo komisyjnego odbioru wykonanych prac oraz przeglądu prac w trakcie ich trwania. f) Przy opracowywaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego należy przyjąć: - przerób do 10 grudnia 2017 roku w wysokości do 300.000,00 zł, - przerób do 30 listopada 2018 roku w wysokości do 1.300.000,00 zł, - przerób roku 2019 pozostała wartość. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wartości rzeczowo-finansowych harmonogramu w trakcie realizacji umowy. g) Wykonawca powinien przewidzieć przerwę w robotach budowlanych ze względu na ograniczone środki finansowe przeznaczone na rok 2018. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych dla określonych materiałów oraz zastosowanych i opisanych w dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych, jedynie na etapie składania ofert, z zaznaczeniem, że równoważność należy rozumieć jako przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających lub zbliżonych do cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, które umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. dla wykazania równoważności w prowadzonym postępowaniu Wykonawca obligatoryjnie dołącza do oferty potwierdzenie równoważności wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, aby osoby wykonujące, w zakresie realizacji zmówienia, czynności wskazane w przedmiarach robót były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) Wykonawcy zatrudnieni w ramach umowy o pracę zobowiązani będą wykonać wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych, kierownika budowy. Wymóg nie dotyczy m.in., dostawców materiałów budowlanych. 11. W związku z art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawców lub podwykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych oraz nakładania sankcji z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wykaz dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu nie spełnienia wspominanego wymogu zawarty jest w § 16 Wzoru umowy - Obowiązki Wykonawcy. 12. Zamawiający przewiduje zastosowanie w przedmiotowym postępowaniu procedury określonej w art. 24aa ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 230.000,00 zł (dwieście trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA.: 23 1020 4027 0000 1402 1007 2009 z zaznaczeniem: „wadium – nr sprawy RZP-2003-19/17/ZP”, w takim terminie, aby zostało ono uznane na rachunku Zamawiającego najpóźniej do momentu upływu terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Wykonawcy oraz opisem "Wadium – Wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu. - nr sprawy RZP-2003-19/17/ZP". 7. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający uzna za nieważną gwarancję, która będzie zawierać następujące wymogi formalne skierowane do Zamawiającego (beneficjenta gwarancji): Gwarant zapłaci na pisemne wezwanie beneficjenta, w którym oświadczy on, że: 1. Oferent w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 Ustawy, lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. oferta Oferenta została wybrana , oraz że: a) Oferent odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Oferent nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. Gwarancja może zawierać wymagania złożenia przez Zamawiającego oświadczeń jednak nie może zawierać wymagań, które zmuszają Zamawiającego do złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą, co ma miejsce w przypadku gdy Gwarant żąda oświadczenia, że wystąpiły jednocześnie wszystkie wyżej wymienione okoliczności. Prawidłowym natomiast jest zapis, który wymaga od Beneficjenta złożenia oświadczenia w zakresie jednej lub więcej okoliczności skutkujących zatrzymaniem wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi druk „Formularz oferty” wraz z załącznikami i wymaganymi dokumentami. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 7 do SIWZ; b) Oświadczenia – załącznik 2a, 2b do SIWZ; c) Oświadczenie kierownika budowy poparte zaświadczeniem Inwestora, na budowie którego uczestniczył, przez okres min. 18 miesięcy przy pracach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub położonych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków zespołu urbanistyczno – architektonicznego; d) Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji, który musi uwzględniać informacje podane w specyfikacji jak i dokumentach składających się na jej integralną część (etapy, czasookresy i zaangażowanie procentowe) z wyodrębnieniem zakresów powierzonych podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany etapów przed podpisaniem umowy lub w toku realizacji zgodnie z jej postanowieniami. Przy opracowywaniu harmonogramu należy przyjąć przerób roku 2017 w wysokości: 300.000,00 zł, w 2018 w wysokości: 1.300.000,00 zł, w 2019 pozostałą część przerobu; 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu draft Zabezpieczenia Należytego wykonania Umowy ( w przypadku zamiaru złożenia ZNWU w innej formie niż pieniądz). 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót wykonane przez wykonawcę. W kosztorysie Wykonawca zobowiązany jest przyjąć metodę kalkulacji uproszczonej oraz poziom agregacji robót wg przedmiarów Zamawiającego. 5. W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu umowę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. umowa konsorcjum regulującą współpracę Wykonawców. Zgodnie z art.141 ustawy Pzp Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć wykaz osób/ osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań – załącznik nr 6 do umowy; 7. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć program zapewnienia jakości wg wytycznych do załącznika nr 7 do umowy.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu (załącznik do umowy) – programu jakości, w którym przedstawi sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe oraz organizacyjne gwarantujące sprawne wykonanie robót. zgodnie z § 13.1. 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, aby Wykonawca wykonał próbkę - model w skali 1:1 przejścia fasady aluminiowo-szklanej dolnego i górnego parteru zgodnie z rysunkiem M1 Wytyczne do wykonania modelu fasady aluminiowej. Czas wykonania próbki określa się na 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonany model Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji komisji złożonej z: projektanta, konserwatora zabytków, inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach