Przetargi.pl
Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły

Gmina Jaświły ogłasza przetarg

  • Adres: 19-124 Jaświły,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7168001, 7278010 , fax. 0-85 727 80 13
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaświły
    19-124 Jaświły, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7168001, 7278010, fax. 0-85 727 80 13
    REGON: 05065934900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaswily.pl/gmina
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie opracowania ekofizjograficznego gminy Jaświły na potrzeby sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U z 2002 r. Nr 155, poz. 1298). 2. Sporządzenie projektu Kompleksowej zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły lub nowego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły . 3. Przygotowanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły, zgodnie z art. 14, ust 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.) i zakresem zamierzonych zmian planu określonych w pkt. III. 4. Przygotowanie projektu uchwały Rady Gminy w Jaświłach w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły, zgodnie z wynikami analiz, o których mowa w pkt 3. 5. Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły, zgodnie z uchwałą Rady Gminy, o której mowa w pkt 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: 1. Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199 z pózn. zm.) 2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz.1587). 3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz.1233). 4. Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 poz. 1235 z późn. zm.) 5. Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia Zakres sporządzanych dokumentów planistycznych 1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły należy sporządzić dla obszaru gminy w jej granicach administracyjnych na mapach w skali 1: 10 000. Powierzchnia Gminy Jaświły wynosi 175 km2. 2. Zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły należy sporządzić dla części obszaru gminy zgodnie z zakresem ustalonym uchwałą Rady Gminy Jaświły na mapach w skali 1:1000 lub 1:5000 (dla terenów do zalesienia). Wstępny zakres zmiany planu: a. zmiana przeznaczenia 8 działek pod przemysł i usługi, b. zmiana przeznaczenie 1 działki pod usługi i budownictwo wysokie, c. zmiana przeznaczenie 7 działek pod zabudowę zagrodową, d. zmiana przeznaczenie 16 działek pod zalesienie, e. zmiana przeznaczenie 3 działek pod urządzenia wytwarzające energię z odnawialnych źródeł o mocy przekraczającej 100 kW ze strefami ochronnymi i stację bazową telefonii komórkowej, f. zmiana przeznaczenia 1 działki na powiększenie zakładu zagospodarowania i sortowania odpadów komunalnych, g. zmiana przeznaczenie 9 działek pod zabudowę jednorodzinną, h. zmiana przeznaczenie 4 działek pod uprawy polowe, i. zmiana przeznaczenie 26 działek pod drogi, 3. W trakcie procedowania i uzgodnień do studium i planu zastrzega się możliwość ujęcia w projektach studium i planu wniosków organów uzgadniających i osób zainteresowanych zmianami. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1. prowadzenia procedury formalno - prawnej sporządzanych dokumentów planistycznych - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień, wystąpień o uzgodnienie i opinie, wraz z niezbędnymi załącznikami i rozdzielnikiem dla poszczególnych rodzajów dokumentów; 2. prowadzenia bieżących konsultacji rozwiązań projektowych z Zamawiającym; 3. przygotowanie materiałów dla Rady Gminy (na które złożą się projekt uchwał, uzasadnienia, załączniki graficzne) oraz prezentacji radnym przyjętych rozwiązań, 4. udziału w wyłożeniu projektów dokumentów planistycznych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko i udzielania informacji zainteresowanym podczas dyskusji publicznych na temat przyjętych rozwiązań; 5. prezentacji projektów dokumentów planistycznych podczas posiedzenia Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, komisji Rady Gminy, sesji Rady Gminy; 6. przygotowanie materiałów na spotkania, posiedzenia Rady Gminy, posiedzenia Komisji GKUA i sesje, aby Zamawiający mógł przygotować odpowiednią ilość egzemplarzy (skopiować) i przekazać zainteresowanym; 7. pisemnego ustosunkowania się do wszystkich ewentualnych wniosków, opinii i uwag wniesionych przez jednostki i organy opiniujące oraz strony biorące czynny udział w postępowaniu; 8. przygotowania i wprowadzenia zmian w projektach dokumentów planistycznych wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień oraz rozpatrzonych i uwzględnionych uwag; 9. przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag; 10. opracowanie zmiany prognoz oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projektach dokumentów planistycznych; 11. udziału w przygotowaniu merytorycznych stanowisk dot. odrzucenia wniosków i uwag oraz ewentualnych wezwań do usunięcia naruszenia prawa, 12. przygotowanie dokumentów dotyczących. przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym m.in. uzasadnienia i podsumowania zgodnie z art. 42 i 55 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko 13. przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu przedłożenia wojewodzie do sprawdzenia zgodności z prawem Do opracowania projektów dokumentów Zamawiający udostępni i zapewni: 1. studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowanie przestrzennego gminy, 2. miejscowy plany zagospodarowania przestrzennego gminy, 3. dane o ruchu budowlanym w ostatnich latach, 4. plany i inne dokumenty strategiczne 5. dane z ewidencji gruntów 6. ocen aktualności studium oraz planów miejscowych 7. inne dokumenty znajduje się w posiadaniu urzędu, mogące służyć do realizacji przedmiotu zamówienia 8. mapy w skali 1: 10 000 do sporządzenia studium oraz 1:1000 lub 1:5000 do zmiany planu, 9. publikację ogłoszeń w prasie i na stronach internetowych urzędu, 10. rozesłanie korespondencji, 11. zorganizowanie posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach: Dotyczące Studium: 1. rysunek studium w skali 1:10 000: a. wersja papierowa w technice barwnej - 3 egz. b. cz. graficzna w formatach: .jpg, - 3 egz. 2. ujednolicony tekst studium: a. wersja papierowa - 3 egz. b. cz. tekstowa w formatach: doc. i PDF - 3 egz. 3. Opracowanie ekofizjograficzne: a. wersja papierowa - 2 egz. b. wersja elektroniczna na nośniku cd/dvd w formatach: .doc, .pdf - 2 egz. 4. Prognoza oddziaływania na środowisko: a. wersja papierowa - 3 egz. b. wersja elektroniczna na nośniku cd/dvd w formatach: .doc, .pdf - 3 egz. 5. Dokumentacja prac planistycznych dla Wojewody: wersja papierowa - 1 egz. Dotyczące zmiany planu: 1. rysunki zmiany planu a. wersja papierowa w skali 1: 1000 (1:2000) lub 1:5000 (tereny do zalesienia - 3 egz. b. wersja elektroniczna - w formacie JPG 3 egz. 2. tekst zmiany planu : a. wersja papierowa - 3 egz. b. wersja elektroniczna w formatach: doc. i PDF - 3 egz. 3. Prognoza oddziaływania na środowisko: a. wersja papierowa - 3 egz. b. wersja elektroniczna na nośniku cd/dvd w formatach: .doc, .pdf - 3 egz. 4. Dokumentacja prac planistycznych dla Wojewody: wersja papierowa - 1 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaswily.pl/gmina
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach