Przetargi.pl
Wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami na odcinku Karszewo-Wiklewo, Wiklewko oraz sieci wodociągowej z przyłączem do budynku Nr 8 w Karszewie.

Urząd Gminy i Miasta w Korszach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-430 Korsze, ul. Mickiewicza 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7541828 , fax. 089 7540011
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Korszach
    ul. Mickiewicza 13 13
    11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7541828, fax. 089 7540011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korsze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami na odcinku Karszewo-Wiklewo, Wiklewko oraz sieci wodociągowej z przyłączem do budynku Nr 8 w Karszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1. Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE wraz z przyłączami na odcinku Karszewo-Wiklewo-Wiklewko wg opracowanego projektu budowlano-wykonawczego stanowiącego załącznik Nr 5 SIWZ. 2. Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE z przyłączem do budynku Nr 8 w Karszewie wg opracowanego projektu budowlano-wykonawczego stanowiącego załącznik Nr 5 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. w/w ustawy, a więc: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia, w tym także posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, którego wartość odpowiada wartości niniejszego zadania. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 6. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 2 Wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 4 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 6 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7 Informację o osobach: - którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8 Kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót na podstawie którego została wyliczona cena oferty 9 W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Informacja musi zawierać podpis przedstawiciela Podwykonawcy stanowiący akceptację zgłoszenia jego firmy jako Podwykonawcy oraz zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą. 10 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, miń 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 11 Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 12 Pełnomocnictwo ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 13 W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zaleca się aby oferent zapoznał się w terenie z zakresem prac przewidzianych do wykonania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korsze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach