GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, Ratuszowa 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 564510233
- Data zamieszczenia: 2023-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
Ratuszowa 1
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 564510233
REGON: 871118833 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót zabezpieczających stropy - Etap II w ramach zadania pn. „Adaptacja Wilii Victoriusa przy ul. Armii Krajowej 21-25 w Grudziądzu na potrzeby Liceum Plastycznego (...)”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zabezpieczających stropy - Etap II, w ramach zadania pn. „Adaptacja Wilii Victoriusa przy ul. Armii Krajowej 21-25 w Grudziądzu na potrzeby Liceum Plastycznego im. Józefa Czapskiego w Grudziądzu”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) rozebranie podsufitki nad parterem i pierwszym piętrem z inwentaryzacją zachowanej sztukaterii sufitowej;2) rozebranie deskowania stropów nad parterem i pierwszym piętrem;3) przemurowanie fragmentów uszkodzonych ścian nośnych;4) założenie nowych nadproży zgodnie z projektem konstrukcyjnym;5) naprawa uszkodzonych nadproży zgodnie z projektem konstrukcyjnym;6) wykonanie niezbędnych robót murowych umożliwiających wymianę stropów;7) rozebranie okładzin ścian działowych poddasza w zakresie umożliwiającym dokonanie oceny stanu zachowania konstrukcji;8) demontaż zachowanych elementów stolarki okiennej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8.000,00 złotych (osiem tysięcy złotych 00/100).2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą.3. W przypadku nie wniesienia wadium, lub wniesienia wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywania wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożenia wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462 z późn. zm.).5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowaw pkt 4 ppkt 2 - 4 wyżej z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadiumw okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 – 4 należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i należy przekazać Zamawiającemu przed terminem składania ofert.7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652:1) uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego;2) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać nazwę przedmiotu zamówienia oraz numer sprawy.8. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 98 Ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – opis sposobu dokonania oceny spełniana tego warunku:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na zabezpieczeniu zabytkowego obiektu kubaturowego wpisanego do rejestrów zabytków, o całkowitej wartość robót wartości min. 400 000,00 złotych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Mickiewicza 150/18.
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie remontu sali wykładowej i pomieszczeń przyległych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Bachotku, 87-313 Brzozie
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez MPGN
Dodano: 2024-03-16 - Remont pomieszczeń magazynowych Działu Logistyki i Zamówień Publicznych wraz z wymianą instalacji
Dodano: 2024-03-08 - Przebudowa budynku zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej filia w Więsławicach 17, na potrzeby realizacji programu MALUCH+”
Dodano: 2024-03-04 - Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Wojnowie wraz z dostosowaniem budynku szkoły podstawowej do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Jasnej 8 we Włocławku."
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Wiejskiej 39A we Włocławku."
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa i rozbudowa pałacu w Sicienku wraz z zagosp. terenu i infrastruktury towarzyszącej oraz zmiana sposobu użytkowania na budynek administracyjny” Realizowanego w ramach dwóch zad: etap I i II
Dodano: 2024-01-17