Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w budynku Collegium Pharmaceuticum przy ul. Chodźki 4a w Lublinie; UM-ZP-262-19/16

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w budynku Collegium Pharmaceuticum przy ul. Chodźki 4a w Lublinie; UM-ZP-262-19/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Collegium Pharmaceuticum przy ul. Chodźki 4a w Lublinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszej SIWZ: 2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR); 2.2. Przedmiar robót. 3. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzą: 3.1. Malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych (klatka schodowa główna, hol na poziomie -1) 3.2. Remont pomieszczeń w Zakładzie Biofarmacji Katedry Chemii. 3.3. Malowanie pomieszczeń w Katedrze i Zakładzie Biologii z Genetyką. 4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektu: Budynek o regularnym rzucie poziomym, w kształcie litery L, w którym wyróżnić można sześciokondygnacyjne skrzydło A i C połączone łącznikiem komunikacyjnym B, w którym zlokalizowano otwartą klatkę schodową, dwie windy osobowe i windę towarową zapewniające komunikację pomiędzy wszystkimi kondygnacjami budynku. W narożu wewnętrznym przy segmencie B zlokalizowano segment D w którym mieści się sala wykładowa. W budynku zlokalizowano pomieszczenia dydaktyczne i laboratoryjne Zakładów Naukowych Uniwersytetu Medycznego. 5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac remontowych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku. 6. Przekazanie pomieszczeń wewnętrznych przeznaczonych do malowania i remontu będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem Obiektu. 7. Z uwagi na fakt, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: - dbanie o czystość, - przestrzeganie przepisów BHP. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (jest to kryterium oceny ofert), w tym na zastosowane materiały, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 - Roboty budowlane 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 12. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta: 12.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust 5 ustawy Pzp). 12.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne. 13. Dodatkowe informacje dla wykonawców: 13.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej na terenie wykonania przedmiotu zamówienia (obiektu i jego otoczenia). 13.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 13.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 13.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu robót, który wynika z przedmiaru robót i STWiOR, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 13.5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej. 13.6. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który będzie stanowił załącznik do Umowy, Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy. 13.7. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy przedłoży tabelę elementów scalonych i kosztorys (opracowany metodą szczegółową jak i uproszczony) wraz z wykazem/zestawieniem i cenami materiałów przewidzianych i niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Tabela elementów scalonych oraz kosztorys będą stanowiły załączniki do Umowy. 13.8. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno-budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych i 00/100). Szczegółowe zapisy na temat wadium znajdują się w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach