Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych elewacji budynku oraz wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem przy ul. Moniuszki 12, dz. nr 70/2.

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Moniuszki 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8332078
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Moniuszki 12 12
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 059 8332078
    REGON: 00052771800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych elewacji budynku oraz wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem przy ul. Moniuszki 12, dz. nr 70/2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych elewacji budynku oraz wymianie pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem przy ul. Moniuszki 12, dz. nr 70/2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, tj.: Część 1: Wykonanie robót remontowych elewacji budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem. 1. Wykonanie dokumentacji architektonicznej istniejącego detalu architektonicznego elewacji obiektu na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót remontowych. 1) ZAKRES ROBÓT ELEWACYJNYCH - powierzchnia elewacji 565,39 m2. a) Roboty rozbiórkowe - w zakres robót rozbiórkowych wchodzi: - rozbiórki dekarskie gzymsów podokiennych, - odbicie tynków, - demontaż rur spustowych i urządzeń klimatyzacyjnych na okres wykonywania robót, - usunięcie elementów metalowych na elewacji, - rozbiórka elementów ogrodzenia obiektu. b) Roboty elewacyjne - w zakres robót wchodzi: - naprawa ubytków tynków wraz z ich wyrównaniem przez nałożenie warstwy wapiennej umożliwiające filcowanie tynku w celu uzyskania faktury zbliżonej do tynku zatartego na ostro, - odtworzenie i naprawa ubytków detalu /opaski, gzymsy/, - naprawa lub przemurowanie balkonów wraz z odtworzeniem detalu oraz odnowieniem elementów metalowych, - montaż opierzeń gzymsów podokiennych oraz detali portali wejściowych, - wykonanie schodów wejściowych wraz z okładziną oraz naprawa apsydy ogrodzenia przy wejściu głównym, - częściowa wymiana stolarki okiennej, - malowanie elewacji i ogrodzenia. c) Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenie dokumentacji architektonicznej istniejącego detalu architektonicznego obiektu. - dopuszcza się wykonanie dokumentacji detalu na etapie prac rozbiórkowych i przygotowawczych, - roboty rozbiórkowe nie mogą być wykonane wcześniej nim Zamawiający nie otrzyma ww dokumentacji detali, - brak ww dokumentacji wyklucza rozpoczęcie lub kontynuację robót wynikających z technologii ich wykonania. Część 2: Wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem. 1) ZAKRES ROBÓT DEKARSKICH - powierzchnia dachu 779,40 m2. a)Roboty rozbiórkowe - w zakres robót rozbiórkowych wchodzi: - rozbiórka pokrycia dachowego z blachy, - rozbiórka istniejącego łacenia więźby, - demontaż obróbek blacharskich lukarn, krawędzi dachu oraz pozostałych, odbicie tynków lukarn wymagających zrzucenia, - rozbiórka częściowa kominów, - demontaż istniejącej instalacji odgromowej, - rozbiórka rynien i rur spustowych oraz podokienników zewnętrznych lukarn. b) Roboty dekarskie - w zakres robót dekarskich wchodzi: - montaż izolacji paro przepuszczalnej więźby, - montaż kontrłat oraz łacenie więźby, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej zakładkowej powlekanej w kolorze grafitowym, - wykonanie obróbek dekarskich i opierzeń koniecznych dla zachowania szczelności dachu w kolorze pochodnym przyjętej dachówki, - przemurowanie kominów cegłą klinkierową w kolorze pochodnym przyjętej dachówki, - naprawa ścian lukarn wraz ich malowaniem, - wymiana podokienników zewnętrznych lukarn, - montaż rynien i rur spustowych, - wykonanie instalacji odgromowej w części dotyczącej powierzchni połaci dachowej, - wymiana/uzupełnienie elementów więźby oraz montaż okien dachowych. c) ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMIAN DOTYCZACE ZAKRESU ROBÓT OGRODZENIA OBIEKTU. 2. ZAMAWIAJACY ZASTRZEGA, IŻ WSZELKIE CZYNNOŚĆI ROZPOCZYNAJĄCE TOK OFERTOWANIA NALEŻY POPRZEDZIĆ WIZJĄ LOKALNĄ OBIEKTU 3. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Roboty budowlane i montażowe będą prowadzone w sposób nie powodujący negatywnego oddziaływania na środowisko. 4. Zamówienia obejmuje wykonanie robót, zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik Nr 8 do SIWZ w oparciu o przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz opis techniczny robót stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach