Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i wyposażeniem Gminnego Domu Kultury w Kolsku

Gmina Kolsko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-415 Kolsko, ul. Piastowska 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3524177 , fax. 068 3524355
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolsko
    ul. Piastowska 12 12
    67-415 Kolsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3524177, fax. 068 3524355
    REGON: 97077031000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i wyposażeniem Gminnego Domu Kultury w Kolsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace polegające na 1. Naprawa pokrycia dachu 2. Wymiana instalacji elektrycznej 3. Remont holu 4. Remont sali widowiskowej i sceny 5. Remont kuchni 6. Remont kawiarni 7. Remont sali prób 8. Remont sanitariatów 9. Remont klatki schodowej 10. Wyposażenie kuchni 11.Sprzęt-oświetlenie sceniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 20 000,00zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6A b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali zamówienie w zakresie robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia (przynajmniej dwie). Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6B. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 4 Dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie tj.: wymagane jest minimum 1 referencja potwierdzająca, że wymienione dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach