Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i przebudową dachu II Liceum Ogólnokształcącego w Bielsku Podlaskim

Powiat Bielski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 8332642 , fax. 085 8332612
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
    ul. Mickiewicza 46 46
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 8332642, fax. 085 8332612
    REGON: 05065857400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i przebudową dachu II Liceum Ogólnokształcącego w Bielsku Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie dachów nad budynkiem dydaktycznym i salą gimnastyczną II Liceum Ogólnokształcącego z BJN w Bielsku Podlaskim (kategoria obiektu - IX) na działce oznaczonej Nr geod. 2994/1 położonej przy ul. Kopernika w Bielsku Podlaskim zgodnie z przedmiarem robót, projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. l pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 2. Wyrażą zgodę na termin płatności nie krótszy niż 21 dni od daty częściowego odbioru robót i dostarczenia faktury przejściowej wystawionej nie częściej niż raz w miesiącu oraz faktury ostatecznej po dokonaniu odbioru końcowego robót. 3. Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy ofertę sporządzoną na lub według wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: oświadczeniem o spełnianiu warunków wymaganych art. 22 ustawy Pzp, Wykazem pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia, Harmonogramem rzeczowo - finansowym. 5. Zatrudnią Kierownika Budowy, posiadającego odpowiednie uprawnienia wymagane zgodnie z ustawą prawo budowlane. 6. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres licząc od daty odbioru końcowego: a) elementy konstrukcyjno - budowlane wraz z pokryciem, obróbkami blacharskimi i orynnowaniem - min. 5 lat
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy 2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego: Naczelnika Urzędu Skarbowego, Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumentów stwierdzających, że osoby, sprawujące nadzór techniczny ze strony Wykonawcy nad robotami objętymi przetargiem, posiadają wymagane uprawnienia wykonawcze do zakresu zgodnie z przedmiotem zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz pracowników nadzoru technicznego przewidzianych do wykonania zamówienia, z wyszczególnieniem posiadanych przez nich uprawnień

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip/ogłoszenia/przetargi i zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach