Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem cząstkowym nawierzchni jezdni i chodników, oraz wykonanie nakładek bitumicznych w 2016 r.

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem cząstkowym nawierzchni jezdni i chodników, oraz wykonanie nakładek bitumicznych w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac związanych z realizacją zadania obejmuje m.in.: a) Wykonanie nakładek bitumicznych w ulicach: - Czarnieckiego - oczyszczenie nawierzchni bitumicznej oraz ułożenie warstwy przeciwspękaniowej na powierzchni 3 350,00 m2, ułożenie podbudowy asfaltobetonowej gr. 8 cm na powierzchni 3 350,00 m2, ułożenie warstwy profilującej gr. 3 cm na powierzchni 3 350,00 m2, ułożenie warstwy ścieralnej na powierzchni 3 350,00 m2, remont poboczy 1340,00 m2, przełożenie nawierzchni zjazdów o łącznej powierzchni 231,00 m2; - Grzybowa i Osińska Góra - frezowanie i ułożenie nakładki 4 070,00 m2, remont poboczy o powierzchni 1 480,00m2; przełożenie nawierzchni zjazdów o łącznej powierzchni 61,00 m2; - Słowackiego - frezowanie i ułożenie nakładki 3 850,00 m2, remont pobocza o powierzchni 1 400,00 m2; - Graniczna - frezowanie i ułożenie nakładki 1 785,00 m2, ułożenie krawężnika na długości 135,00 m, remont pobocza o powierzchni 346,50 m2; remont chodnika o powierzchni 70,00 m2; przełożenie nawierzchni zjazdów o powierzchni 93,50 m2; - Okrzei - frezowanie i ułożenie nakładki 2 900,00 m2, ułożenie krawężnika na długości 515,00 m, regulacja włazów studni kanalizacyjnych, wpustów ulicznych i zasuw wodociągowych - łączna ilość 11 sztuk, remont pobocza o powierzchni 465,00 m2; remont zjazdów i chodnika o łącznej powierzchni 600,00 m2; - Szeroka - frezowanie i ułożenie nakładki 1 605,00 m2, ułożenie krawężnika na długości 440,00 m, regulacja włazów studni kanalizacyjnych, wpustów ulicznych, zasuwy gazowych, zasuw wodociągowych i studni telekomunikacyjnych - łączna ilość 17 sztuk, remont zjazdów i chodnika o łącznej powierzchni 524,00 m2, przełożenie nawierzchni zjazdów o powierzchni 515,00 m2; - Koronacyjna - oczyszczenie nawierzchni bitumicznej oraz ułożenie warstwy przeciwspękaniowej na powierzchni 2 850,00m2, ułożenie podbudowy asfaltobetonowej gr. 8 cm na powierzchni 2 850,00 m2, ułożenie warstwy profilującej gr. 3 cm na powierzchni 2 850,00 m2, ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm na powierzchni 2 850,00 m2, remont poboczy 1 000,00 m2, przełożenie nawierzchni zjazdów o łącznej powierzchni 303,00 m2. Łączna powierzchnia nakładek do wykonania wynosi 17 960,00 m2. b) Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni i chodników: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową z wycinaniem łat przy głębokości wyboju do 4 cm - 280,00 m2, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową z wycinaniem łat przy głębokości wyboju powyżej 4 cm - 1 000,00 m2 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową bez wycinania łat przy głębokości wyboju do 4 cm - 200,00 m2, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową bez wycinania łat przy głębokości wyboju powyżej 4 cm - 280,00 m2. 2. Zamawiający przewiduje wykonanie robót uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp w wysokości do 46 % wartości zamówienia podstawowego. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został w: 1) przedmiarach robót; 2) specyfikacjach technicznych. 3. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące dysponowania przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osobami wykonującymi czynności w trakcie realizacji zamówienia (klauzula społeczna): 1) Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji zamówienia kluczowe części zamówienia, takie jak: rozkładanie mas bitumicznych, wałowanie nawierzchni bitumicznych, frezowanie nawierzchni bitumicznych, wykonywanie nawierzchni z kostki brukowej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; 2) Zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę w wymaganym przez Zamawiającego zakresie powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy; 3) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania stawianych przez Zamawiającego ww. wymagań winien w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, wykazać, że osoby wykonujące bezpośrednio roboty budowlane są zatrudnione na podstawie umowy o pracę - dotyczy 8 osób: ­1 operatora rozkładarki mas bitumicznych, ­2 operatorów walca, ­1 operatora frezarki, ­4 osoby układające nawierzchnie z kostki betonowej; 4) Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę osób, poprzez żądanie od Wykonawcy stosownych dokumentów. 5) W przypadku, gdy podczas realizacji zamówienia osoby, o których mowa w pkt 3), nie będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.15.2016.AI - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni i chodników oraz wykonanie nakładek bitumicznych w 2016 r. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane nakładki bitumiczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach