Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ADAPTACJA I ROZBUDOWA SKRZYDŁA Z.S.Z. NA POTRZEBY O.R.W.

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ADAPTACJA I ROZBUDOWA SKRZYDŁA Z.S.Z. NA POTRZEBY O.R.W.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie branż: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja i rozbudowa skrzydła ZSZ na potrzeby ORW. 2.2 Adres obiektu, w którym prowadzone będą roboty budowlane: Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie przy ul. Grunwaldzkiej 1. W strukturze organizacyjnej ww. placówki znajdują się oddziały, których dotyczy opis przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania przetargowego, a mianowicie (w ramach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego) Zespół Szkół Zawodowych (zwany dalej ZSZ), a także Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy (zwany dalej ORW). 2.3 Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym postępowaniem określają dwie dokumentacje projektowe autorstwa APA PROJEKT Pracownia Architektoniczna (ul. Sportowa 2-2, 83-110 Tczew), stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia, składające się z następujących pozycji: 2.3.1 dokumentacja pn. Przebudowa budynku oświaty, Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb ORW, obejmująca: 1. Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, 2. Projekt budowlany konstrukcyjny, 3. Projekt budowlany instalacji elektrycznych, 4. Projekt budowlany wewnętrznych instalacji sanitarnych, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 6. Przedmiar robót; 2.3.2 dokumentacja pn. Przebudowa i rozbudowa budynku oświaty, Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb ORW Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego, obejmująca (z wyłączeniem robót budowlanych związanych z wykonaniem zadaszenia dziedzińca): 1. Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, 2. Projekt budowlany konstrukcyjny, 3. Projekt budowlany instalacji elektrycznych, 4. Projekt budowlany wewnętrznych instalacji sanitarnych, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 6. Przedmiar robót. 2.4 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych w poszczególnych zakresach: 2.4.1 Zakres 1 - roboty budowlane na podstawie projektu budowlanego o którym mowa w pkt 2.3.1 SIWZ: - skucie posadzek o gr. 1-3 cm celem wykonania nowych okładzin posadzek we wszystkich pomieszczeniach objętych projektem, z wyjątkiem posadzki wykonanej z płytek gresowych bądź wykładziny dywanowej w płytkach, - wzniesienie ścianek działowych z pustaków ceramicznych i płyt gips-kart na konstrukcji z profili aluminiowych wraz z wypełnieniem z wełny mineralnej, - wymiana istniejących drzwi wraz z ościeżnicami oraz montaż nowych drzwi w projektowanych otworach drzwiowych, - montaż drzwi przesuwnych z kasetami ościeży wraz z mechanizmem elektrycznego wspomagania otwierania drzwi przesuwnych, - prace wykończeniowe - szpachlowanie, cekolowanie, malowanie ścian, kafelkowanie w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych do poziomu 2m od posadzki, kafelkowanie posadzek, montaż niepalnych wykładzin filcowych na ścianach w salach dydaktycznych do poziomu 1m od posadzki, wykończenie sufitów, - montaż poręczy asekuracyjnych w łazienkach - pochwyty systemowe z rur stalowych nierdzewnych szlifowanych (matowych), - pełne wyposażenie łazienek i toalet dla osób niepełnosprawnych (z wyłączeniem kozetki lekarskiej w pomieszczeniu nr 10 - łazienka), - montaż kominów wentylacji grawitacyjnej nad pomieszczeniami łazienek (4 szt.) oraz w trzech nowych salach dydaktycznych (3 szt.), - montaż wentylatorów wywiewnych zintegrowanych z włącznikiem światła w pomieszczeniach dwóch łazienek, - wykonanie instalacji elektrycznej (odbiorczej, oświetleniowej i gniazd wtykowych), - wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej (wody zimnej-ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania); 2.4.2 Zakres 2 - roboty budowlane na podstawie projektu budowlanego o którym mowa w pkt 2.3.1 SIWZ, w pozostałym zakresie niewymienionym w pkt 2.4.1 SIWZ, m.in.: - prace rozbiórkowe i demontażowe ścianek działowych, - prace rozbiórkowe związane z wykonaniem nadproży stalowo-ceramicznych nowych otworów drzwiowych i okiennych, - wymiana i montaż nowych okien i drzwi zewnętrznych z 2 sal dydaktycznych oraz 1 szt. z korytarza w miejscu istniejącego otworu okiennego do przystosowania pod wymiar otworu drzwiowego, - wyposażenie łazienki w kozetkę lekarską (1szt.); 2.4.3 Zakres 3 - roboty budowlane na podstawie projektu budowlanego, o którym mowa w pkt 2.3.2 SIWZ, m.in.: (UWAGA!!! Przedmiot zamówienia w niniejszym zakresie nie obejmuje robót budowlanych związanych z zadaszeniem dziedzińca. Wymienionych robót nie należy uwzględniać w ofercie.) - prace rozbiórkowe posadzki z kostki betonowej dziedzińca istniejącego w miejscu planowanej rozbudowy, - prace rozbiórkowe związane z wykonaniem nadproży stalowo-ceramicznych nowych otworów drzwiowych i okiennych, - demontaż i zamurowania istniejących okien, - budowa ścian murowanych na nowym fundamencie żelbetowym, - wykonanie konstrukcji monolitycznej żelbetowej słupów i podciągów wraz z wieńcem okalającym dobudowaną części budynku - wykonanie stropodachu nad dobudowanymi pomieszczeniami, - termomodernizacja, remont połaci dachowych wraz ze zmianą spadków, wymianą i instalacją nowych rynien i rur spustowych, - wykonanie izolacji przeciwwodnych i termoizolacji pionowych ścian fundamentowych budynku istniejącego podlegającego przebudowie i adaptacji, nowoprojektowanej dobudowie oraz ścian budynku istniejącego wokół dziedzińca wewnętrznego przeznaczonego do zadaszenia, - montaż okien i drzwi wewnętrznych w części dobudowanej obiektu, - prace wykończeniowe, - montaż kominów wentylacji grawitacyjnej nad pomieszczeniami w 3 nowych salach dydaktycznych w części dobudowanej, - wykonanie instalacji elektrycznych (odbiorczej, oświetleniowej i gniazd wtykowych), - wykonanie instalacji wod.-kan. (wody zimnej-ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania). UWAGI: 1) Pod skuwaną posadzką korytarza znajdują się kanały technologiczne. 2) W części objętej opracowaniem znajduje się sprawna instalacja alarmowa - monitoring oraz sprawna instalacja teletechniczna. Wykonawca zobowiązany jest do ich demontażu i ponownego montażu ww. instalacji na własny koszt z zastrzeżeniem, że instalacja te musza pozostać sprawne. 3) Stolarka okienna i drzwiowa z demontażu pozostaje do dyspozycji zarządcy budynku. Stolarkę należy zdemontować i zeskładować w miejscu wyznaczonym przez zarządcę budynku. 4) Kostka z demontażu pod rozbudowywaną częścią budynku pozostaje do dyspozycji zarządcy budynku. Kostkę należy zdemontować i zeskładować w miejscu wyznaczonym przez zarządcę budynku. 5) Rynny i rury spustowe z demontażu pozostają do dyspozycji zarządcy budynku. Rynny i rury spustowe zdemontować i zeskładować w miejscu wyznaczonym przez zarządcę budynku. 2.5 Podstawowe parametry-dane robót budowlanych: 1) Powierzchnia zabudowy przed przebudową i rozbudową: 254,86 m2, 2) Powierzchnia zabudowy po przebudowie i rozbudowie: 313,01 m2, 3) Powierzchnia użytkowa przed przebudową i rozbudową: 199,61 m2, 4) Powierzchnia użytkowa po przebudowie i rozbudowie: 245,27 m2. 2.6 W celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli istniejących nieruchomości, przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji fotograficznej budynków znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. 2.7 W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym, Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. 2.8 Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych we wszystkich projektach, zarówno przedstawionych w formie rysunków, jak i w części opisowej. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli nawet jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została zapisana w części opisowej projektu, a nie ma odzwierciedlenia na rysunku bądź w przedmiarze robót - to obowiązkiem Wykonawcy będzie jej wykonanie, z zastrzeżeniem uwagi z pkt 2.4.3 o nie wykonywaniu robót z związanych z zadaszeniem dziedzińca. 2.9 W celu złożenia prawidłowej oferty, Wykonawca powinien uwzględnić dane zawarte w SIWZ w poszczególnych dokumentacjach, kolejno według stopnia ważności: projekty budowlane, STWiORB oraz pozostałe. 2.10 W związku z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy i faktem, iż Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia m.in. poprzez wymaganą przepisami STWiORB, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować zaprojektowane konkretne rozwiązania projektowe, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.11 Wykonawca powiadomi na piśmie Nadzór Inwestorski i Zamawiającego o wszelkich zauważonych błędach lub nieścisłościach na rysunkach i specyfikacjach oraz o konieczności opracowania dodatkowych rysunków i specyfikacji niezbędnych do realizacji zamówienia. 2.12 Do powinności Wykonawcy, należeć ponadto będzie: 1) wykonanie wszystkich robót towarzyszących, wynikających z technologii robót; 2) zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 3) zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 4) wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami oraz wykonanie geodezyjnej mapy powykonawczej; 5) zapewnienie na własny koszt dostawy energii elektrycznej i wody; 6) doprowadzenie pomieszczeń/terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych pomieszczeń/terenów do stanu w jakim je przejmował; 7) wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 2.13 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.14 Warunki prowadzenia robót: 1) Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych. 3) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym robót, sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym do akceptacji Nadzorowi Inwestorskiemu i przedstawicielom Zamawiającego. 4) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z przepisami BHP zabezpieczenia terenu budowy oraz zastosowania się do wszelkich norm bezpieczeństwa w zakresie prowadzonych robót. 2.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą. 2.16 Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys rozliczeniowy, celem jego zatwierdzenia przez Nadzór Inwestorski, który zostanie przez Zamawiającego wyłoniony w drodze odrębnego postępowania przetargowego. Niniejszy kosztorys będzie używany w celach rozliczeniowych w przypadkach: a) odstąpienia od umowy, b) konieczności zaniechania realizacji części robót objętych zamówieniem, c) konieczności zastosowania robót zamiennych, d) sprawdzenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie zakresu prac w ramach podwykonawstwa. UWAGI: 1) Kosztorys musi rozgraniczać zakres prac wykonywanych przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 2) Kosztorys rozliczeniowy powinien być podzielony na 3 części, zgodnie z podziałem na zakresy robót budowlanych opisanych odpowiednio w pkt SIWZ: 2.4.1, 2.4.2 i 2.4.3 SIWZ, a także powinien uwzględniać szczegółowo wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia. 3) Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kosztorys ma zawierać stronę tytułową z podpisem sporządzającego, książkę przedmiarów, ceny jednostkowe, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku - dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. 4) Cena wynikająca z kosztorysu rozliczeniowego, musi być tożsama z ryczałtową ceną ofertową podaną w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. 2.17 INFORMACJA O GWARANCJACH: 2.17.1 Wykonawca musi w swojej ofercie zadeklarować długości okresów gwarancji jakości i rękojmi za wady - w miesiącach, licząc od daty podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, przy czym oba ww. okresy nie mogą być krótsze niż 60 m-cy. Zamawiający podkreśla, iż długości zdefiniowanych okresów gwarancji nie należy rozumieć jako sumy m-cy dla dwóch różnych okresów gwarancyjnych, a ponadto długość ta winna być identyczna dla obu rodzajów okresu. To oznacza, że Wykonawca w ofercie winien zaoferować okres gwarancji, który wyniesie - minimum - 60 m-cy na gwarancję jakości i 60 m-cy na rękojmię za wady. 2.17.2 Z uwagi na fakt, iż długość okresu gwarancji - oprócz ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia - stanowi kryterium wyboru Wykonawcy (szczegóły dotyczące wagi poszczególnych kryteriów oceny ofert zawiera Rozdział 13 SIWZ), zadeklarowanie okresów gwarancji jakości i rękojmi za wady wynoszących 60 m-cy będzie równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w ramach przedmiotowego kryterium. Nie wskazanie wymaganego okresu w ogóle, będzie przez Zamawiającego przyjmowane tak, jakby Wykonawca zaoferował minimalny to jest 60 m-czny okres gwarancji, a zatem również zostanie mu przyznane 0 pkt. UWAGA: Zadeklarowanie okresu krótszego niż 60 m-cy będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, to jest z uwagi na jej niezgodność z treścią SIWZ. 2.17.3 W celu uniknięcia stosowania przez Wykonawców nieuzasadnionego podwyższania wartości ceny jako głównego kryterium wyboru oferty, z równoczesnym nadmiernym (lub wręcz abstrakcyjnym) wydłużaniem zadeklarowanej długości okresu gwarancji, Zamawiający określa maksymalną długość dodatkowego okresu gwarancji (ponad obligatoryjne 60 m-cy) - jako 180 m-cy. Każde zadeklarowanie okresu gwarancji ponad 180 m-cy, będzie przez Zamawiającego przyjmowane do obliczeń punktów tak, jakby Wykonawca zadeklarował 180 m-cy. 2.18 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C.: Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00-100). 2.19 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 2.19.1 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2.19.2 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 2.19.3 Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie (sporządzonej według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy. 2.19.4 Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.19.5 Zamawiający w projekcie umowy (stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, nie spełnienie których spowoduje zgłoszenie odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 2.19.6 Zamawiający w projekcie umowy (stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, podlegające obowiązkowi informowania Zamawiającego. 2.20 Zamawiający informuje, że do rozliczenia końcowego Wykonawca zobowiązany będzie załączyć kosztorysy powykonawcze sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej, zgodnie z obowiązującymi zasadami kosztorysowania, zaakceptowane przez inspektora nadzoru, jeżeli był ustanowiony lub Wnioskodawcę z zapisem Określony w kosztorysie zakres prac został wykonany (wymóg instytucji dofinansowującej zadanie - PFRON). 2.21 Zamawiający informuje, iż z uwagi na konieczność finansowego rozliczenia przedmiotu zamówienia w zależności od poszczególnych zakresów robót budowlanych wyszczególnionych w pkt 2.4 SIWZ w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja i rozbudowa skrzydła ZSZ na potrzeby ORW, zaoferowana przez Wykonawcę cena za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia (która zostanie podana w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy), winna być sumą trzech kwot za wyszczególnione zakresy robót; według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 100/00). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.9.2016. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje: 1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego, 2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, 3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) - informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty. Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty, w związku z wykluczeniem Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, to jest z uwagi na nie wniesienie wadium. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach