GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
al. Powstańców Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
REGON: 250855512 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją wraz z renowacją budynku Ratusza w Ostrowie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem modernizacji i termomodernizacji budynku Ratusza, w zakres robót wchodzi między innymi: modernizacja elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, termomodernizacja dachu wraz z nowym pokryciem, obróbkami i orynnowaniem, modernizacja instalacji grzewczej, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, montaż instalacji fotowoltaicznej, dostosowanie do warunków pożarowych, odtworzenie i remont pomieszczeń po zrealizowanych robotach budowlanych.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9,2) Projekt budowlany – załącznik nr 10,3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11,4) Przedmiary robót – załącznik nr 12,5) uzgodnienia ppoż - załącznik nr 13,6) Masterplan - załącznik nr 14.UWAGA!Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektu budowlanego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.3. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, Rynek 1, dz. nr 1, 2 (obręb 0075), jedn. ewid. 301701_1.4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.2) Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.3) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.4) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 5) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zadania wchodzą roboty ogólnobudowlane. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres robót, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnionei powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe, które wzajemnie się uzupełniają i warunkują. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji.6) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące prace:a) budowlane polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót montażowych i wykończeniowych,b) elektryczne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z osprzętem,c) sanitarne w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, grzewczych i wentylacyjnych polegające na wykonaniu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej i wentylacyjnej wraz z osprzętem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części budynku Przedszkola Gminnego w Orchowie na potrzeby Klubu Maluszka w Orchowie
Dodano: 2024-05-17 - Budowa rurociągu wody surowej S1 od ujęcia wody do SUW w Piotrowie.
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-05-15 - ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ulicy Grzybobranie w miejscowości Borówiec
Dodano: 2024-05-09 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01