Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z infrastrukturą rekreacyjną i turystyczną na terenie miasta Golubia-Dobrzynia

Gmina Miasto Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87400 Golub-Dobrzyń, Pl. Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 683-54-10 , fax. 0-56 683-54-15
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
    Pl. Tysiąclecia 25
    87400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 683-54-10, fax. 0-56 683-54-15
    REGON: 52346500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z infrastrukturą rekreacyjną i turystyczną na terenie miasta Golubia-Dobrzynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z infrastrukturą rekreacyjną i turystyczną na terenie miasta Golubia-Dobrzynia, w następujących częściach: 1.1. CZĘŚĆ I - Przebudowa muszli koncertowej wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz budową obiektów małej architektury w ramach zadania pn.: "Odnowienie i ożywienie muszli koncertowej w Golubiu-Dobrzyniu" 1.2. CZĘŚĆ II - "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Golubiu-Dobrzyniu" 1.3. CZĘŚĆ III - "Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipnowskiej – I etap" 2. Wymagania stawiane Wykonawcy : 2.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych, maszyn i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi. 2.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.3. Każdorazowo Wykonawca powinien zwrócić się do Zamawiającego o akceptację elementów małej architektury, lamp, kolorystyki obiektów itp. 2.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego). 2.5. Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii karty przekazania odpadu potwierdzającej odbiór odpadów przez uprawnione podmioty lub osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące przedsiębiorcami. 2.6. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. W przypadku części I i III zamówienia Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót wykonać inwentaryzację geodezyjną (powykonawczą). 2.7. Wywóz ziemi pochodzącej z wykopów nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.8. W przypadku części III zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia oznakowania czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych, a także stałej organizacji ruchu w chwili zakończenia robót. 3.Wykonawca zobowiązuje się do: 3.1. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę (dla części I i III), skutecznie dokonanym zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (dla części II), zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie uzgodnionym w siwz, 3.2. stosowania się do pisemnych poleceń i wskazówek Zamawiającego, w tym Inspektora nadzoru budowlanego w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, 3.3. przedłożenia Zamawiającemu na jego pisemne żądanie zgłoszone w każdym czasie trwania Umowy, wszelkich dokumentów, materiałów i informacji potrzebnych mu do oceny prawidłowości wykonania Umowy, 3.4. uczestniczenia w spotkaniach roboczych w terminach ustalonych przez Zamawiającego, 3.5. w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 3.6. poniesienia kosztów wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 3.7. poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 3.8. poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 3.9. pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 3.10. pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 3.11. pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 3.12. wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 3.13. zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających w przypadku, jeżeli one występują. 4.Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 5.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a uPzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 5.1. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, w trakcie realizacji zamówienia, takich jak: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, operatorzy sprzętu, monterzy. 5.2. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 5.3. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.3.1. dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt. 4.7.1 siwz zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, 5.3.2. Na każdym etapie wykonywania umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja niniejszej umowy, 5.3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę; 5.4. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy), 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach