Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ul. Harcerskiej wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową sieci kanalizacji deszczowej

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. +48412738275
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. +48412738275
    REGON: 291009892
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ul. Harcerskiej wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową sieci kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Harcerskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Remont ulicy Harcerskiej polega na: 1. frezowaniu nawierzchni jezdni z mas mineralno–bitumicznych z odwiezieniem destruktu, grubość frezowania do 5 cm, 2. rozebraniu krawężników betonowych, 3. przygotowaniu terenu pod wykonanie nowych nawierzchni, 4. regulacji pionowej kratek ściekowych ulicznych, 5. regulacji pionowej włazów kanałowych, 6. wyrównaniu profilu mieszanką mineralno – bitumiczną (0/16) na całym odcinku, 7. ułożeniu warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 8, grubości 4 cm, na całej długości projektowanego odcinka na pow. 1 510.00 m2 , 8. wykonaniu nowych chodników z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, 9. uporządkowaniu terenu, 10. wykonaniu odwodnienia poprzez odpowiedni układ spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej oraz nowych wpustów deszczowych w południowej części ulicy Harcerskiej, 11. wykonaniu oświetlenia ulicznego z oprawami typu LED 45 W na słupach o wysokości 8 m i oświetlenie z oprawami parkowymi typu LED 43 W na słupach o wysokości 4 m. Zakres prowadzonych robót w branży elektrycznej dotyczy słupów: dla etapu I – słupy: L3/1, L3/2, L3/3, L3/4, L3/5, L3/6 oraz dla etapu II - słupy: L4/1, L2/1, L2/2, L2/3, L2/4, L2/5, L2/6, L2/7, L1/1, L1/2, L1/3. Instalację oświetleniową należy wykonać poprzez ułożenie kabli YKY 5x10 mm2 oraz 5x6 mm2 od rozdzielnicy. Dane: 1. wykonanie nawierzchni jezdni z masy asfaltowej o pow. ok. 1 510,00 m2, 2. wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm ok. 330,00 m2, 3. wykonanie 6 nowych wpustów oraz 1 nowej studni fi 1000 żelbetowej włazowej, 4. ustawienie 4 szt. słupów z oprawami LED 43 W o wysokości 4 m oraz 10 szt. słupów z oprawami LED 45 W o wysokości 8 m. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części robót związanych z budową linii oświetleniowej typu parkowego na Skwerze Mazurkiewiczów, w sytuacji niemożliwości realizacji po wyznaczonej trasie, poprzez zmianę trasy z zachowaniem ilości lamp oświetleniowych. Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia (ulica Harcerska wraz z oświetleniem i odwodnieniem) przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową i wzrokową. UWAGA! Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. Wymagania ogólne: Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi Zamawiającemu modyfikację treści SIWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone wątpliwości czy nieprecyzyjne ustalenia w SIWZ oraz projekcie umowy, które z jego strony mogą stanowić o braku możliwości podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonywaniem robót drogowych (ziemnych, brukarskich, bitumicznych), wykonywaniem robót sanitarnych (ziemnych, instalacyjnych), wykonywaniem robót elektrycznych (ziemnych, instalacyjnych), wykonywanie robót branży ogólnobudowlanej (rozbiórkowe, ziemne, fundamentowe, betoniarskie, izolacyjne, wykończeniowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na niżej wymienione konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w wysokości: 5.000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 59 1020 2629 0000 9102 0362 0150 PKO BP S.A. tytułem: WADIUM na przetarg „Wykonanie robót budowlanych w ul. Harcerskiej wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową sieci kanalizacji deszczowej” - z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg „Wykonanie robót budowlanych w ul. Harcerskiej wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową sieci kanalizacji deszczowej”, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz OFERTA z kosztorysami ofertowymi, wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach