Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj: Zabudowa windy – podnośnika zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych w budynku zajmowanym przez Prokuraturę przy ul. 1-Maja 11 w Siemianowicach Śląskich

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj: Zabudowa windy – podnośnika zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych w budynku zajmowanym przez Prokuraturę przy ul. 1-Maja 11 w Siemianowicach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn:. Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj: Zabudowa windy – podnośnika zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych w budynku zajmowanym przez Prokuraturę przy ul. 1-Maja 11 w Siemianowicach Śląskich Przedmiot zamówienia publicznego 45000000-7 - Roboty budowlane 45313100-5 – Instalowanie wind 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego 71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi 2. Zakres prac obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej: projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Uzyskanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszelkich opinii i uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów i niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji na podstawie opracowanego projektu wszelkich robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dwóch koncepcji z których jedna będzie zatwierdzona przez Zamawiającego. 2) uzyskanie pozwolenia na budowę poz uzyskaniu pełnomocnictwa od Prowadzącego postępowanie, 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR, 4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót, 5) uzyskanie w imieniu Prowadzącego postępowanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli takie jest wymagane wydanej przez organy nadzoru budowlanego oraz uzyskanie potwierdzenia dopuszczenia do użytkowania przez UDT. 3. Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej 1) Dokumentacja projektowa musi zawierać: a) zatwierdzoną przez Prowadzącego postępowanie koncepcję w zakresie zabudowy windy – podnośnika dla osób niepełnosprawnych, b) projekt budowlany wykonany na podstawie zatwierdzonego przez Prowadzącego postępowanie projektu koncepcyjnego w celu uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Projekt winien posiadać wszystkie niezbędne opinie i uzgodnienia oraz wszelkie pozwolenia wymagane obowiązującymi przepisami. Projekt należy wykonać w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej., c) przedmiary robót – 4 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej, d) specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót – 4 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarze w wersji elektronicznej, Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do sporządzonej dokumentacji zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994r. O prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017r poz. 880). Wymagania dotyczące robót budowlanych: a) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej, b) przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich praz towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia m. in: - zabezpieczenie terenu, na którym będą prowadzone prace, - uporządkowanie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty, - przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów na który składają się m. in.: dokumentacja jakości, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do użytkowania, oraz dokumentacja techniczno - ruchowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016r. , poz 359 ). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: a). przelew na rachunek bankowy Prowadzącego postępowanie (dotyczy pieniężnej formy wniesienia wadium) ING Bank Śląski 15 1050 1214 1000 0010 0156 3541 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert b). wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Prowadzącego postępowanie do kasy dyrekcji MPGKiM Sp. z o. o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl. przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 (przerwa od 8:45 do 9:30). lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP-MPGKiM/09/II/2018 Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj: Zabudowa windy – podnośnika zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych w budynku zajmowanym przez Prokuraturę przy ul. 1-Maja 11 w Siemianowicach Śląskich. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Prowadzącego postępowanie w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Prowadzącemu postępowanie pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7.Wadium wniesione w pieniądzu Prowadzący postępowanie przechowuje na rachunku bankowym. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych 9.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzący postępowanie nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ, Załącznik nr 1 do Oferty i Dodatek nr 3 do SIWZ, Załącznik nr 2 do Oferty. c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1. i pkt 3.4. rozdziału V SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, e) dokumenty dotyczące równoważności (jeżeli dotyczy); f) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach