SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Zyty 26
65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
REGON: 970773231 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ.3) W ramach I etapu przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępni do prac budowlanych puste II piętro budynku E. Parter, I i III piętro budynku pozostaje do realizacji w etapie II – pomieszczenia aktualnie użytkowane przez Kliniczny Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej, którego przeniesienie zostało zaplanowane do dnia 31.07.2024 r. W przypadku opóźnień w zwolnieniu pomieszczeń oddziału czas realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie wydłużeniu o czas opóźnienia.4) W ramach II etapu przedmiotu zamówienia Wykonawca zdemontuje instalację telewizji satelitarnej wraz z anteną, mieszczącej się w budynku A1 i przeniesie na III piętro budynku E do pomieszczenia Prezesa Zarządu.5) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na terenie, który stanowi integralną część infrastruktury czynnego Szpitala, z uwagi na co, koniecznym jest, aby wykonywanie robót budowlanych nie kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem Szpitala i z istniejącą infrastrukturą. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt, w przypadku konieczności, wykona rozwiązania tymczasowe niezbędne dla funkcjonowania Szpitala oraz zastępcze w przypadku wyłączenia urządzeń lub instalacji. Wykonawca o ewentualnych przerwach w ciągłości pracy Szpitala ma obowiązek poinformować Zamawiającego minimum trzy dniowym wyprzedzeniem.6) Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo – finansowy uwzględniający powyższe etapowanie inwestycji z podziałem na płatności. Harmonogram powinien umożliwić identyfikację kwot przewidzianych płatności w poszczególnych etapach w okresie realizacji oraz rozbicie prac budowlanych minimum na branże i stadium realizacji.7) Należy uwzględnić demontaż istniejących instalacji i urządzeń, wyposażenia technicznego i technologicznego oraz ich przeniesienie lub utylizację. Należy uzgodnić z Zamawiającym sposób postępowania ze zdemontowanymi elementami.8) Wykonawca wywiezie i zutylizuje na własny koszt i własnym staraniem wszystkie odpady powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia.9) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca sporządzi wszystkie oznakowania, również tymczasowe w okresie realizacji robót budowlanych, niezbędne do prawidłowej eksploatacji obiektu, w tym oznaczenie dróg ewakuacyjnych ppoż. Wykonawca wyposaży także pomieszczenia objęte zakresem przebudowy w niezbędny sprzęt ppoż.10) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać Zamawiającemu gotowość do odbioru robót zanikających wraz z zestawieniem zakresu robót wykonanych.11) Przed końcowym odbiorem robót budowlanych Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełnobranżową dokumentację powykonawczą - 2 egz. w formie papierowej, 2 egz. w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD oraz przeszkoli pracowników Działu Eksploatacji oraz Działu Informatyki Zamawiającego z zakresu obsługi i bieżącej konserwacji zainstalowanych urządzeń i instalacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 zł2. Wadium może być wniesione w:2.1. pieniądzu,2.2. gwarancjach bankowych,2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310, 86 i 1572)3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Santander Bank Polska S.A. III O/Zielona Góra nr: 91 1500 1810 1218 1001 2860 0000Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja:„Wadium – nr ref.: TI.262.1.2024”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek IV (wynikający z art. 112 ust. 2 pkt. 4) ustawy) – w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, których wartość wynosiła co najmniej 600 000,00 złotych brutto (dla każdej z tych robót) polegające na wykonaniu lub rozbudowie sieci komputerowej.b) minimum jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r. poz. 1278 z późń. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. 2016 r. poz. 65 z późn. zm.), oraz posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego oraz posiada doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych, jako kierownik robót, w realizacji co najmniej 2 inwestycji, których wartość wynosiła co najmniej 600 000,00 zł brutto (dla każdej z tych robót) polegających na budowie bądź rozbudowie sieci komputerowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wymiana instalacji kanalizacyjnej w budynku „Starego Szpitala”
Dodano: 2024-03-20 - „Wymiana instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Kostrzynie nad Odrą”
Dodano: 2024-03-06 - Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej w Tomaszowie, gmina Żagań- ETAP II
Dodano: 2024-03-02 - Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem RCP w budynkach Sądu Rejonowego w Świebodzinie wraz z wdrożeniem oraz integracją z systemem ZSRK
Dodano: 2023-06-30 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania i przechowywania ciepłej wody technologicznej z wykorzystaniem energii z fotovoltaiki
Dodano: 2023-05-26 - Wykonanie ogrzewania budynku świetlicy wiejskiej w Górzynie oraz świetlicy wiejskiej w Tucholi Żarskiej z odnawialnych źródeł energii – pompy ciepła, Gmina Lubsko
Dodano: 2023-05-09 - ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE POMP CIEPŁA DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE - CZ. I
Dodano: 2023-02-16 - Przebudowa instalacji oświetlenia czterech masztów areny głównej w ramach zadania Przebudowa stadionu przy ul. Wrocławskiej 69
Dodano: 2022-12-12 - Wymiana pieca C.O. w Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim
Dodano: 2022-09-26 - Wymiana pieca C.O. w Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim
Dodano: 2022-09-26