Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn.: część 1 - ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Piastów w m. Góra” etap I; część 2 - ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego, Chopina, Westerplatte, Dunikowskiego, Reja, Kwiatowa, Matejki i Iwaszkiewicza w m. Góra”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn.: część 1 - ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Piastów w m. Góra” etap I; część 2 - ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego, Chopina, Westerplatte, Dunikowskiego, Reja, Kwiatowa, Matejki i Iwaszkiewicza w m. Góra”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn.: część 1 - ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Piastów w m. Góra” etap I; część 2 - ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego, Chopina, Westerplatte, Dunikowskiego, Reja, Kwiatowa, Matejki i Iwaszkiewicza w m. Góra” Postępowanie podzielono na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę w każdej z części postępowania. 1. Zakres części 1 - ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Piastów w m. Góra” etap I; Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych 656/69, 651/6, 667/5, 666/3, obręb 0001 Góra. Ulica Piastów to dwukierunkowa droga o szerokości 5,0 m, przebiegająca w całości przez obszar zabudowany. Wzdłuż ulicy występują chodniki z betonowych płyt chodnikowych, betonu asfaltowego i kostki brukowej oraz zjazdy indywidualne do posesji o zróżnicowanej konstrukcji. Nawierzchnia drogi wykonana jest z betonu asfaltowego, na której występują liczne nierówności, spękania nawierzchni, wyboje. Inwestycja obejmuje wymianę nawierzchni chodników, drogi wraz z regulacją wysokościową oraz wymianę konstrukcji nawierzchni zjazdów prywatnych. 1. Zakres robót dla etapu I inwestycji: - frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej na średnią gł. 4 cm – ok. 754 m2 - wyrównanie frezowanej nawierzchni, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o parametrach wskazanych w dokumentacji projektowej o gr. 3 cm – ok. 754 m2, - wykonanie nowej warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o parametrach wskazanych w dokumentacji gr. 4 cm – ok. 754 m2, - wykonanie chodnika z kostki brukowej koloru szarego gr. 6 cm – łącznie ok. 688 m2, w tym: - umocnionego w rejonie skrzyżowania z ul. Podwale oraz na drugim odcinku ul. Piastów, - ustawienie krawężników po obu stronach drogi o wym. 15x30x100 cm, - obniżenie na długości zjazdów krawężnika o wym. 15x30x100 cm, - rozbiórka istniejącej nawierzchni chodników, -wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - obramowanie obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100 cm chodnika; - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, na podbudowie z kruszywa łamanego - ok. 237 m2, -wykonanie koryta odwadniającego z kostki granitowej 8x11 cm –obustronnie – ok. 65 m2, -regulacja istniejących wpustów deszczowych, studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej, -regulacja zaworów wodnych, -oznakowanie poziome i pionowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, w ramach etapu I zadania zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Zakres części 2 - Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego, Chopina, Westerplatte, Dunikowskiego, Reja, Kwiatowa, Matejki i Iwaszkiewicza w m. Góra” Zakres przedmiotu zamówienia: dotyczy wykonania etapu I inwestycji, tj. wymianę nawierzchni drogi i chodników ulicy Kwiatowej, w ramach którego należy wykonać w szczególności następujący zakres robót: - frezowanie istniejącej warstwy z betonu asfaltowego do gł. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki, -mechaniczne rozebranie nawierzchni chodnika wraz z podbudową, - wymianę nawierzchni drogi konstrukcji na istniejącej podbudowie wraz z budową ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej 8x11 cm, - wymianę nawierzchni chodników i zjazdów indywidualnych razem z istniejącą podbudową, - wymianę krawężników. Długość drogi wynosi ok. 0,377 km. Na przeważającej długości odcinka nie zmienia się niwelety istniejącej drogi. Projektuje się warstwę wyrównawczą oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego. Jezdnia ma przekrój daszkowy o pochyleniach poprzecznych wynoszących 2,00 % i skierowanych do zewnątrz. Chodnik zaś pochylony w stronę jezdni spadkiem o wartości 2,00 %. Wymiana nawierzchni chodników polega na zaprojektowaniu ciągów pieszych z kostki brukowej koloru szarego o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej, wraz z wymianą istniejących krawężników i budową ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej 8x11 cm na podsypce cementowo- piaskowej. W miejscu istniejących zjazdów indywidualnych projektuje się zjazdy z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego o gr. 8 cm na podsypce cementowej. Zjazdy projektuje się o szerokości dopasowanej do szerokości istniejących bram wjazdowych, jednak nie węższe niż 3,5 m. W związku z wymianą nawierzchni chodników oraz zjazdów przewiduje się regulację wysokościową studziennej infrastruktury technicznej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD) – po 2 egz. 3. W części I i II postępowania: 1. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku doboru materiałów – jako kryteria równoważności wskazuje się tożsamość wymiarów, parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. 2. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót drogowych związanych z wykonaniem: nakładki asfaltowej na jezdnię, korytowaniem pod zjazdami i chodnikiem, roboty ziemne, chodniki, zjazdy, elementy ulic, roboty rozbiórkowe, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych czynności w okresie jej trwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: a) dla części I postępowania: 4 800,00 (cztery tysiące osiemset złotych), b) dla części II postępowania: 9 000,00 (dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 15.02.2018 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy dla części 1 i/lub 2 wraz z wypełnioną tabelą elementów rozliczeniowych, wzór oferty stanowią załączniki nr 1a/1b do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie również do spółek cywilnych ) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach