Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych przy obiektach budowlanych ZST w Janowie Lubelskim (Internat, budynek dydaktyczny i sala gimnastyczna) wraz z przebudową parkingu i drogi dojazdowej do tych obiektów

Zespół Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Ogrodowa 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8724016 , fax. 15 8724015
  • Data zamieszczenia: 2016-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim
    ul. Ogrodowa 20 20
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 8724016, fax. 15 8724015
    REGON: 00018486200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszjanow.fc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych przy obiektach budowlanych ZST w Janowie Lubelskim (Internat, budynek dydaktyczny i sala gimnastyczna) wraz z przebudową parkingu i drogi dojazdowej do tych obiektów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy obiektach budowlanych ZST w Janowie Lubelskim (Internat, budynek dydaktyczny i sala gimnastyczna) wraz z przebudową parkingu i drogi dojazdowej do tych obiektów. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem cztery zadania. Zadanie 1 obejmuje przebudowę drogi dojazdowej do obiektów budowlanych ZST wraz z zatoką parkingową. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: rozebranie krawężników betonowych, rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy, ustawienie krawężników betonowych, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. Zadanie 2 obejmuje izolację piwnic, wykonanie chodników i opaski przy budynku Internatu. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: rozebranie obrzeży i chodników z płyt betonowych, rozebranie ścian studzienek podokiennych, zamurowanie otworów cegłą, uzupełnienie tynków, wykonanie izolacji pionowej murów otynkowanych dwuwarstwowo z lepiku z oczyszczeniem gotowego podłoża, zagruntowanie emulsją asfaltową, zasypanie wykopów, wykonanie koryta pod chodnik, ustawienie obrzeży betonowych, wykonanie warstwy odcinającej z pisaku, podbudowa z betonu B-10, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, ułożenie misek odpływowych betonowych pod rury spustowe, wykonanie tynku mozaikowego na cokole, ułożenie ścieku betonowego. Zadanie 3 obejmuje wykonanie chodnika i opaski przy budynku dydaktycznym i sali gimnastycznej. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: rozebranie obrzeży betonowych, rozebranie chodników z płyt betonowych, wykonanie koryta pod chodnik, ustawienie obrzeży betonowych, wykonanie warstwy odcinającej z piasku, wykonanie podbudowy z betonu B-10, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. Zadanie 4 obejmuje wykonanie obróbek kominów na Internacie. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: pokrycie ścian kominów blachą trapezową powlekaną na łatach z wycięciem otworów na kratki wentylacyjne, obróbki blacharskie czapek kominowych z blachy powlekanej, montaż kratek wentylacyjnych metalowych, sprawdzenie i oczyszczenie przewodów kominowych z uzyskaniem opinii kominiarskiej o drożności wszystkich kanałów. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych, stanowiących załącznik SIWZ. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 290), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 380 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 2164). 5. Nie wprowadza się zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Ofercie część zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych. 6. Wymaga się udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr 84 1240 5497 1111 0010 6837 8926 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszjanow.fc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach