Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu drenażu opaskowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kamieńskiego 256 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej znak postępowania: WM/SZP/PN/53/2015/G

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wm.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu drenażu opaskowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kamieńskiego 256 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej znak postępowania: WM/SZP/PN/53/2015/G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: robota budowlana.2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, zwanej dalej Dokumentacją wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Dokumentacji oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane (Etap I) i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych zwanych dalej Robotami budowlanymi polegających na wykonaniu drenażu opaskowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kamieńskiego 256 we Wrocławiu wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej (Etap II).3. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 71221000-3 usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów, 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe, 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45000000-7 Roboty budowlane. 4.Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: 1)Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2)Projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został podzielony na dwa etapy i obejmuje: 1) Etap I - obejmuje wykonanie Dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), która powinna zawierać: a) Projekt budowlany opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. dla Zamawiającego; b) Projekt wykonawczy opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. dla Zamawiającego; c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonywanych w ramach remontu sporządzoną na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 2 egzemplarze; d) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 4 egzemplarze; e) Przedmiar robót opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389) - 2 egzemplarze. 2) Dokumentację należy przekazać w wersjach papierowych w ilościach wskazanych powyżej oraz także w wersji elektronicznej (na płytach CD) w formacie edytowalnym (dwg) - 2 szt. oraz w formacie nieedytowalnym (PDF) - 2 szt., przy czym przedmiar robót zapisany w programie NORMA (ath) lub w innym, aktywnie otwieranym przez program NORMA - zapis na płycie CD. 3) Dokumentację Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw: m.in. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 4) Etap II - obejmuje wykonanie Robót budowlanych, w tym m.in.: a) Prace przygotowawcze; b) Roboty ziemne c) Roboty montażowe d) Roboty wykończeniowe 6. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. Z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy należy postępować zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.).7.Termin wykonania zamówienia: 1) Etap I - opracowanie Dokumentacji wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane i przekazanie jej Zamawiającemu - w terminie 90 dni od dnia podpisania przez strony umowy. Strony ustalają następujące terminy pośrednie: a) na wykonanie i przekazanie Dokumentacji do sprawdzenia - 30 dni od dnia podpisania umowy; b) na złożenie Dokumentacji w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane - do 3 dni po podpisaniu protokołu odbioru Dokumentacji przez Zamawiającego; c) na przekazanie Dokumentacji Zamawiającemu wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na roboty budowlane - 3 dni po uzyskaniu przez decyzję o pozwoleniu na roboty budowlane klauzuli ostateczności. 2) Etap II - wykonanie Robót budowlanych - w terminie 25 dni od dnia przekazania Zamawiającemu Dokumentacji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na roboty budowlane zgodnie z harmonogramem wykonania robót budowlanych, przedstawionym przez Wykonawcę w terminie określonym w § 3 ust. 2 pkt 2 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 115 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych i 00 100).2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3)gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając w tytule na dowodzie wpłaty numer postępowania lub nazwę postępowania. 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6.Wykonawca do oferty załącza potwierdzenie polecenia przelewu.7.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca dołączył do oferty.8.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca:1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na Dokumentację i Roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wm.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach