Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachowego i elewacji zabytkowego budynku użyteczności publicznej przy ul. Lipowej 47 w Białymstoku

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 15-424 Białystok, ul. Lipowa 47
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 747 02 73 , fax. 261 39 82 31
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lipowa 47 47
    15-424 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 747 02 73, fax. 261 39 82 31
    REGON: 05023552000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachowego i elewacji zabytkowego budynku użyteczności publicznej przy ul. Lipowej 47 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachowego i elewacji zabytkowego budynku użyteczności publicznej przy ul. Lipowej 47 w Białymstoku zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 67/Z/2015 z dnia 4 grudnia 2015 r. i pozwoleniem MKZ nr MKZ.4125.179.2015 z dnia 15 października 2015 r. oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do siwz. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: - Wymianę starego pokrycia dachu z blachy ocynkowanej na pokrycie z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej wraz z dociepleniem wełną mineralną, montażem płotków przeciwśniegowych, przemurowaniem kominów, wymianą obróbek blacharskich oraz wykonaniem instalacji odgromowej; - Wymianę rynien i rur spustowych - na rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej i powlekanej. Wykonanie przyłącza odwodnienia daszku nad wejściem od strony parkingu do kanalizacji deszczowej; - Wymianę zadaszenia przy windzie dla osób niepełnosprawnych na zadaszenie systemowe; - Montaż stalowych odstraszaczy ptaków na gzymsach; - Zmniejszenie, wymiana okien piwnicznych wraz z likwidacją zadaszeń i studzienek przy oknie, montaż systemowych doświetlaczy przy oknach piwnic; - Remont balkonów polegający na wzmocnieniu płyty balkonu poprzez wwiercenie prętów zbrojenia w mur oraz wykonanie warstwy betonowej na wierzchu istniejącej konstrukcji balkonu. Balustrady zostaną zdemontowane, oczyszczone i poddane renowacji; - Naprawa spękanych murów poprzez wykonanie poziomych nacięć w których zostaną umieszczone nierdzewne pręty stalowe, wypełnienie szczelin zaprawą cementową; - Przebudowa schodów wykonanych z kostki betonowej od ul. Lipowej na schody z płyt granitowych; - Remont schodów od strony parkingu - demontaż istniejących balustrad stalowych, skucie okładziny schodów z gresu, wykonanie nowej okładziny schodów z płyt granitowych oraz montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej; - Remont gzymsów wokół okien od strony ul. Lipowej; - Remont elewacji budynku poprzez: - wykonanie nowej okładziny cokołów z płyt granitowych, - usunięcie odspojonych tynków, - wykonanie nowych tynków oraz powłok malarskich, - remont elementów dekoracyjnych (pilastry, gzymsy) poprzez oczyszczenie i uzupełnienie ewentualnych braków techniką ciągnioną z tynków przeznaczonych do renowacji sztukaterii, - wymianę obróbek blacharskich. 3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 - letniej gwarancji na wykonane prace. 4. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do siwz. 5. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, a przede wszystkim z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 j.t.) 6. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 7. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. UWAGA: 1) Przed sporządzeniem oferty istnieje możliwość odbycia wizji lokalnej na terenie inwestycji. 2) Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco ustalać z Zamawiającym harmonogram prac szczególnie uciążliwych. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie mienia Zamawiającego w czasie prac budowlanych. 4) Po zakończonych robotach budynek oraz teren wokół musi być sprzątnięty oraz przygotowany do użytkowania (w stanie nie gorszym niż przed dniem przekazania). 5) Na terenie budynku brak jest pomieszczeń do przechowywania sprzętu, materiałów itp. 6) Zamawiający nie zapewnia zaplecza sanitarnego tj. dostępu do toalet, pomieszczeń socjalnych. Wykonawca zorganizuje je we własnym zakresie. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie kontenera na gruz i inne odpady remontowe i bieżące jego opróżnianie. 8) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania bieżącego porządku wokół budynku. 9) W celu ograniczenia zabrudzenia powstającego podczas prac budowlanych wykonawca zabezpieczy rusztowania oraz bezpośrednio przyległe powierzchnie utwardzone przed zniszczeniem. 10) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć strefę buforową (taśmą ) co najmniej 1,5 metra wokół rusztowania od strony parkingów w związku z ruchem samochodów. 11) Rusztowania muszą być rozstawione w taki sposób aby było możliwe swobodne wejście do budynku zarówno pracowników jak i osób korzystających usług Zamawiającego 12) Na terenie budynku nie odbywa się całodobowy dozór, w związku z tym podczas wymiany stolarki okiennej należy tak planować pracę, aby nie wystąpiła sytuacja w której którykolwiek z otworów pozostanie bez zabezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy są zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku BGK O Białystok nr 05 1130 1059 0017 3408 3620 0002 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachowego i elewacji zabytkowego budynku użyteczności publicznej przy ul. Lipowej 47 w Białymstoku 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w siedzibie Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ przy ul. Lipowej 47 w Białymstoku, pok. Nr 204 (oryginał), a potwierdzenie złożenia wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn nie leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach