Centrum Szkolenia Policji w Legionowie ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. Zegrzyńska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 47 725 52 57 , , fax. 47 725 53 85
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
ul. Zegrzyńska 121
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 47 725 52 57 , , fax. 47 725 53 85
REGON: 11968687000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: szkolenie policji
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. 2. Pełen zakres robót ujęty został w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane winny posiadać stosowne aprobaty, atesty i certyfikaty. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. 5. W nawiązaniu do art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia prac, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy lub w przypadku braku środków finansowych; 2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 6. Zamawiający informuje, iż w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, umowa może zostać zmieniona. 7. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów, tel. (47) 725 58 98. 8. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie zakresu prac do wykonania. 9. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, w tym wykazania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: minimum 2 (dwóch) robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 5 do SIWZ. Informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont parkingu, wymiana przyłącza wod-kan, remont pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi w internacie garnizonowym w Elblągu przy ul. Królewieckiej 189.
Dodano: 2023-10-10 - Wykonanie prac polegających na wymianie nawierzchni jezdni ul. I. Kosmowskiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy”, w ramach zadania pn.: „Utrzymanie i remonty dróg gminnych”
Dodano: 2023-07-17 - REMONT CHODNIKA W TRZECH LOKALIZACJACH W REJONIE ULIC: WSPÓLNEJ, SZKOLNEJ, GOŚCINIEC W RAMACH LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH
Dodano: 2022-10-18 - Przebudowa ul. Krótkiej w Cendrowicach
Dodano: 2022-09-20 - Roboty budowlane w zakresie wymiany nawierzchni dróg i ciągów komunikacyjnych: remont ciągów pieszo – jezdnych w obiekcie SOP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie – III etap
Dodano: 2021-01-15 - Budowa ul. Walewickiej w Górze Kalwarii
Dodano: 2020-12-31 - ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE WYMIANY NAWIERZCHNI DRÓG I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH: Remont ciągów pieszo – jezdnych w obiekcie SOP przy ulicy Podchorążych 38 w Warszawie – III etap.
Dodano: 2020-11-26 - Remont ulicy Ogrodowej w Dobieszu ETAP II
Dodano: 2020-10-30 - ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE WYMIANY NAWIERZCHNI DRÓG I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH: Remont ciągów pieszo – jezdnych w obiekcie SOP przy ulicy Podchorążych 38 w Warszawie – II etap.
Dodano: 2020-10-21 - Przebudowa odcinka drogi gminnej – ul. Gródź w Czersku
Dodano: 2020-10-14