Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont budynku biurowo-socjalnego Cmentarza Komunalnego w Świebodzinie przy ul. Łęgowskiej 6 i wnętrza kaplicy cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2012-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont budynku biurowo-socjalnego Cmentarza Komunalnego w Świebodzinie przy ul. Łęgowskiej 6 i wnętrza kaplicy cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont budynku biurowo-socjalnego Cmentarza Komunalnego w Świebodzinie przy ul. Łęgowskiej 6 i wnętrza kaplicy cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie, obejmujących: 1.1. Zadanie 1: Remont budynku biurowo-socjalnego Cmentarza Komunalnego w Świebodzinie przy ul. Łęgowskiej 6, polegający m.in. na: a) remoncie cokołów cementowych i podejść do drzwi wejściowych: - odbicie odpadającego tynku, - uzupełnienie tynków cementowych kat. III na cokole i schodach o pow. ok. 11 m2, - malowanie 2 krotne tynków farbą emulsyjną o pow. ok. 11 m2, - naprawa schodów z kostki betonowej z odzysku z wyrównaniem i regulacja poziomów, - wymiana na nowe balustrady schodowe - 2 kpl.; b) naprawie i malowaniu elewacji budynku: - oczyszczenie stalowych elementów zewnętrznych, - malowanie 2 krotne farbą olejną powierzchni metalowych o pow. ok. 63 m2, - ocieplenie elewacji styropianem 10 cm z wyprawą elewacyjną i malowaniem farbami silikonowymi o pow. ok. 92 m2, - uzupełnienie obróbek blacharskich okien, - rozbiórka zniszczonej opaski betonowej, - wykonanie nowej opaski ze spadkami, - wykonanie plantowania gruntu za budynkiem i ukształtowanie terenu w sposób umożliwiający odpływ wód opadowych od budynku powierzchniowo; c) remoncie pokrycia dachowego: - zdjęcie blachy, - wyrównanie spadku dachu na jednostronny w tym montaż twardej wełny mineralnej i płyty OSB na części dachu, - montaż murłaty w celu uzyskania spadku i montażu obróbek blacharskich, - pokrycie całości dachu papą zgrzewalną 2 krotnie o pow. ok. 130 m2, - wykonanie obróbek blacharskich dachu, - montaż nowych rur i rynien spustowych po jednej stronie budynku. 1.2. Zadanie 2: Remont wnętrza kaplicy cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie, polegający m.in. na: - skasowaniu wykwitów, - przygotowaniu powierzchni do malowania, malowanie 2 krotne farbami emulsyjnymi w kolorach o pow. ok. 172 m2, - malowaniu farbami emulsyjnymi fryz w kolorach i w kolorze złota o pow. ok. 17 m2, - wykonaniu izolacji poziomej metodą iniekcji krystalicznej w części obiektu z częściową wymianą tynków, - wymianie kratek wentylacyjnych wewnętrznych w ilości 8 szt. i zewnętrznych w ilości 17 szt. z oczyszczeniem kanałów wentylacyjnych z rusztowań. 2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został określony w przedmiarze robót stanowiącym część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, b) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, d) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - w cenie uwzględniono transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, e) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków, f) ewentualnego ogrzewania pomieszczeń, g) zabezpieczenia i oznakowania robót, h) uporządkowania terenu po wykonaniu robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 10 1090 1593 0000 0000 5900 9210. Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Remont budynku biurowego i wnętrza kaplicy Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 05.09.2012 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 05.09.2012 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach