Gmina Miasto Szczecin ogłasza przetarg
- Adres: 70456 Szczecin, pl. Armii Krajowej
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 245 102 , fax. 914 245 104
- Data zamieszczenia: 2018-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin
pl. Armii Krajowej 1
70456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 245 102, fax. 914 245 104
REGON: 59982400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie robót budowlanych pn. „Przebudowa i remont kuchni oraz segmentu „C” budynku szkolnego w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Przebudowa i remont kuchni oraz segmentu „C“ budynku szkolnego w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie” w podziale na dwie części: 1) w Części I – „Przebudowa kuchni w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie”, 2) w Części II – „Przebudowa i remont segmentu „C” budynku szkolnego w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45431000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) w Części I –„Przebudowa kuchni w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie” – 27 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych) 2) w Części II – „Przebudowa i remont segmentu „C” budynku szkolnego w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie” – 43 000,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; wzór przykładowego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 6 do siwz; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli są znane) oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 a do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną