Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Modernizacja drogi gminnej nr 006122F od Borowa do gruntów rolnych w kierunku jeziora Niesłysz

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2017-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Modernizacja drogi gminnej nr 006122F od Borowa do gruntów rolnych w kierunku jeziora Niesłysz
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Modernizacja drogi gminnej nr 006122F od Borowa do gruntów rolnych w kierunku jeziora Niesłysz, obejmująca modernizację tłuczniem nawierzchni gruntowej drogi gminnej nr 006122F do pól uprawnych z miejscowości Borów do granicy pasa drogowego dz. nr 24/1 w kierunku jeziora Niesłysz na terenie działki drogowej nr 24/1 w obrębie Borów. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: a) karczowanie, przycinanie krzaków z pobocza pasa drogowego ok. 0,1 ha. b) wywożenie gałęzi z ręcznym załadowaniem, transport na odległość do 2 km – ok. 10 m-p, c) mechaniczne ścinanie poboczy o pow. ok. 350 m2, d) roboty ziemne - ok. 98 m3, e) mechaniczne profilowanie dróg gruntowych o pow. ok. 4000 m2, f) mechaniczne wykonanie koryta z rozplantowaniem ziemi na poboczach o pow. ok. 175 m2 g) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne o pow. ok. 3500 m2, h) ułożenie podsypki piaskowej z zagęszczeniem o pow. ok. 4000 m2 i) ułożenie geowłókniny o pow. ok. 3500 m2, j) ułożenie warstwy nawierzchni z mieszanki kruszyw niezwiązanych zagęszczanych mechanicznie wraz z warstwą klinującą z grysu (miał granitowy) o pow. ok. 3500 m2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a, w zał. nr 8 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie, wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany wskazywać Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 80 000,00 zł, i) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach