Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych mających na celu doprowadzenie obiektu sanatorium Stary Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju, ul. Nowotarskiego 2 do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi - Etap I.

Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica, ul. Nowotarskiego 9/4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712395 , fax. 018 4715081
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
    ul. Nowotarskiego 9/4 9/4
    33-380 Krynica, woj. małopolskie
    tel. 018 4712395, fax. 018 4715081
    REGON: 49190027500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych mających na celu doprowadzenie obiektu sanatorium Stary Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju, ul. Nowotarskiego 2 do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi - Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia : Wykonanie robót budowlanych mających na celu doprowadzenie obiektu sanatorium Stary Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju, ul. Nowotarskiego 2 do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi - Etap I. Obiekt wpisany do rejestru zabytków. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1a) Roboty rozbiórkowe - demontaż istniejących drzwi w miejscach przewidzianych w projekcie do zastosowania drzwi dymoszczelnych - demontaż okien w bocznych klatkach schodowych w miejscach przewidzianych do zastosowania okiennego systemu oddymiania 1b) Wykonanie, dostawa i montaż drzwi drewnianych -zamknięcie bocznych klatek schodowych drzwiami drewnianymi dymoszczelnymi wyposażonymi w samozamykacze i uszczelki dymoszczelne i wyposażonych w trzymacze . Zamówienie obejmuje wykonanie,dostawę i montaż 15 sztuk drzwi drewnianych dymoszczelnych. 1c) Wykonanie, dostawa i montaż drzwi stalowych Zamknięcie wejść na strych drzwiami stalowymi EI 30 - sztuk 2 z ozdobną płyciną od strony korytarza , Szczegółowe zestawienie stolarki zawiera dokumentacja techniczna. 1d) Wykonanie, dostawa i montaż okien oddymiających Montaż w istniejących otworach okien oddymiających drewnianych o podwyższonej wytrzymałości na uderzenia z zachowaniem podziału istniejącego wraz z kompletnym osprzętem - szt.2, 1e) Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w zakresie sterowania trzymaczami drzwi dymoszczelnych i oddymianiem klatek schodowych, 1f)Towarzyszące roboty budowlane - np. uzupełnienie tynków, olistwowanie stolarki, silikonowanie oraz poprawki malarskie. Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające do zastosowania w budownictwie użyteczności publicznej oraz atesty odnośnie ochrony pożarowej. DODATKOWE WYMAGANIA kolor drzwi - drzwi lakierowane w kolorze białym, skrzydła szklone szkłem matowym, naświetla szkłem gładkim; okucia - klamki, zawiasy ,szyldy mosiężne; drzwi wyposażone w zamek zapadkowo-zasuwkowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. III.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.b ogłoszenia wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. W tym zakresie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia polegające na dostosowaniu budynku do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi o całkowitej wartości 1 zadania - co najmniej 50 000,00 zł ( każde zadanie). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.1.1. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.c ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczenia o których mowa w punkcie III. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie III.1.a i III.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie III. III.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. III.4.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie III.1.b ogłoszenia - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), b) wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; polegających na dostosowaniu budynku do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi o całkowitej wartości (brutto) każdego zadania - co najmniej 50 000,00 zł ( każde zadanie). -/ min. 3 zadania/;z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz dokumenty potwierdzające, że te zadania zostały wykonane należycie /min. 3 dokumenty;/ 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie III.1.c ogłoszenia - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie III.1.a i III. 1.d ogłoszenia - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), b) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 1.3.: składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie pełnomocnictw muszą być poświadczone przez notariusza. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 Pzp. warunki udziału określone w III.1.a) i III.1 d) spełnia każdy z wykonawców, warunki określone w pkt.III.1b) i III.1c) wykonawcy mogą spełnić wspólnie lub każdy z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach