Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 00801 Warszawa, ul. Chmielna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 55 89 000 , fax. 228 909 211
- Data zamieszczenia: 2018-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
ul. Chmielna 120
00801 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 55 89 000, fax. 228 909 211 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych i wdrożenie projektów stałej organizacji ruchu dla zwycięskich projektów z budżetu partycypacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych i wdrożenie projektów stałej organizacji ruchu dla zwycięskich projektów z budżetu partycypacyjnego. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dokumentacji technicznej (Rozdział V SIWZ) i przedmiarach robót (Rozdział VI SIWZ). Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 30 000 EURO a jest mniejsza niż równowartość kwoty 5 548 000 EURO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: część I: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych);część II: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); część III: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, oraz którego oferta zostanie oceniona najwyżej, powinien przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów te same dokumenty, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, które jest zobowiązany złożyć wykonawca, jak również te same dokumenty dot. potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, które wykonawca wykazuje z powołaniem się na zasoby tego podmiotu. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej przedstawia Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. 2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2. 3. Wykonawca załączy do oferty: kosztorysy ofertowe (zgodnie z przedmiarami robót załączonymi w rozdziale VI SIWZ) - odpowiednio do części zamówienia, na którą/e składana jest oferta. Do każdego kosztorysu ofertowego należy załączyć stronę tytułową.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i utrzymanie elementów stałej organizacji ruchu na terenie Gminy Lesznowola w roku 2024.
Dodano: 2024-03-07 - DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE RADAROWYCH WYŚWIETLACZY PRĘDKOŚCI NA TERENIE GMINY MIASTO SOCHACZEW WRAZ Z WYKONANIEM PRZYŁĄCZY ZASILAJĄCYCH Z ISTNIEJĄCEGO OŚWIETLENIA ULICZNEGO
Dodano: 2023-08-21 - Wykonanie robót związanych z konserwacją i utrzymaniem elementów organizacji ruchu (znaki poziome i pionowe) oraz wdrażaniem projektów organizacji ruchu na drogach gminnych
Dodano: 2023-03-03 - Wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami na drogach, których zarządcą jest Wójt Gminy Jaktorów.
Dodano: 2020-08-21 - Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
Dodano: 2020-06-16 - Bieżące utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach będących w zarządzie miasta Sierpca
Dodano: 2020-02-07 - Modernizacja wraz z rozbudową Miejskiego Systemu Informacji w Grodzisku Mazowieckim w zakresie paneli informacyjnych dla ruchu kołowego.
Dodano: 2020-02-06 - Roboty związane z konserwacją, utrzymaniem elementów organizacji ruchu (znaki poziome i pionowe) oraz wdrażaniem projektów organizacji ruchu na drogach gminnych położonych na terenie Dzielnicy Praga-Południe
Dodano: 2020-01-23 - Konserwacja, naprawa i wymiana znaków drogowych pionowych, urządzeń związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego, tablic z nazwami ulic na terenie Otwocka oraz poziome oznakowanie jezdni: malowanie, na drogach gminnych Otwocka w 2020 roku
Dodano: 2020-01-14 - Modernizacja wraz z rozbudową Miejskiego Systemu Informacji w Grodzisku Mazowieckim w zakresie paneli informacyjnych dla ruchu kołowego.
Dodano: 2019-11-20