Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – etap I”

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2017-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – etap I”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – etap I” I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – etap I” 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami zwaną dalej „ustawą” lub ,,ustawą pzp”. 4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2017 r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – etap I” Lokalizacja: ul. Grzybowa 1, 96-100 Skierniewice 9.1 Wspólny słownik kodów CPV: - 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe, - 45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane, - 45262700-8 – Przebudowa budynków, - 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, - 45321000-6 - Roboty izolacyjne, - 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, - 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45421000-4 - Stolarka i ślusarka budowlana, 9.2 Zakres robót a) Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z dokumentacją techniczną i przedłożonymi przedmiarami robót. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia. b) Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót. c) W przypadku możliwości ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, na wniosek Zamawiającego Wykonawca przekaże je Zamawiającemu lub w ramach zamówienia wywiezie je na wskazane przez Zamawiającego miejsce. d) Pozostałe odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia. e) Do zakresu podstawowego należą również: inwentaryzacja powykonawcza 3 egz. papierowe (1 egz. dla użytkownika, 2 egz. dla Zamawiającego), odbiory robót zanikających, wszelkie odbiory UDT, itp., odbiór końcowy, sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej w 2 egz. papierowych, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego re-faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia re-faktury. II. Opis przedmiotu zamówienia: Nazwa zadania: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa części budynku administracyjno – magazynowego położonego przy ul. Grzybowej 1 – etap I” Adres budowy: 96-100 Skierniewice, ul. Grzybowa 1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane obejmują przebudowę pomieszczenia pełniącego wcześniej funkcję magazynu, zlokalizowanego na parterze budynku, dostępnego z komunikacji budynku oraz z zewnątrz z poziomu rampy. Projektuje się salę wielofunkcyjną o pow. 320 m2 z zapleczem sanitarnym tj. zespołami szatniowo-higienicznosanitarnymi męskim i damskim oraz zapleczem socjalno-sanitarnym dla pracowników. Obiekt będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez pochylnię zewnętrzną. W kompleksie Sali wielofunkcyjnej zaprojektowano łazienkę ogólnodostępną przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Dla osób niepełnosprawnych dostosowano również szatnię i umywalnię męską. W części obiektu projektuje się wykonanie antresoli, ze względu na swoją wysokość (mniejszą niż 2,20 metra) pełniącej funkcję techniczną i składową. Projektowana sala będzie skomunikowana z pozostałą częścią budynku za pomocą wewnętrznych drzwi o odporności ogniowej E130. Projektuje się niezależne wejście z poziomu rampy. W tym celu przewiduje się remont schodów zewnętrznych oraz rampy, wykonanie balustrady zewnętrznej przy schodach i rampie a także wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych. Pochylnia na konstrukcji stalowej z podestami z krat pomostowych posadowiona na istniejącym utwardzeniu z płyt betonowych. Program użytkowy budynku: Powierzchnia użytkowa w zakresie opracowania – 425,04 m² Powierzchnia antresoli technicznej – 57,88 m² Do zakresu podstawowego wchodzi również wykonanie pozostałych prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz oczyszczanie terenu i wywóz gruzu i nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia harmonogramu prac z Zamawiającym. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót murarskich, - robót wykończeniowych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót murarskich, - robót wykończeniowych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 10 do SIWZ. UWAGA: a) Przez termin „zakończenie całości robót” rozumie się uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego. Decyzja o uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie musi być załącznikiem do protokołu odbioru końcowego robót. b) Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy prac. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach