Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja alejek na Cmentarzu Miejskim w Nowym Targu.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja alejek na Cmentarzu Miejskim w Nowym Targu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja alejek na Cmentarzu Miejskim w Nowym Targu. Roboty obejmują aleję główną cmentarza szerokości ok. 3,7 m na długości ok. 75mb, od bramy głównej (ul. Zacisze) do alei prostopadłej pomiędzy kwaterami 31 i 32, oraz dwa kilkunastu metrowe odcinki alejek bocznych na wschód i zachód od bramy głównej jeden szer. ok. 1,70m, drugi szer. ok. 3,00m. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) roboty demontażowe, rozbiórkowe i ziemne z odzyskiem materiału do ponownego wbudowania na miejscu, wywozem części materiału na miejsce wskazane przez zamawiającego (do 5 km), wywozem gruzu i ziemi na składowisko wykonawcy, 2) wyprofilowanie i przygotowanie podłoża pod podbudowę z kruszywa naturalnego z wywozem ziemi i gruzu na składowisko wykonawcy, 3) ścianki oporowe żelbetowe, 4) kanalizację deszczową z rur PCV fi 200 mm ze studzienkami rewizyjnymi fi 600 mm, z podłączeniem do istniejącej studni przy bramie, 5) nową podbudowę z kruszywa mineralnego, 6) obrzeża granitowe o wym ok. 8,5x 30 cm z odzysku i nowe, 7) stopnie 15 x 35 cm z nowych bloków granitowych prostych, 8) odwodnienia liniowe z prefabrykatów polimerobetonowych szerokości 20 cm ze skrzynkami odpływowymi, przekrycie rusztem żeliwnym klasy B125 mocowanym śrubami z podłączeniem do studzienek rewizyjnych fi 600, 9) nawierzchnię z nowej kostki granitowej na podsypce cementowo - piaskowej, 10) nawierzchnię z bloków granitowych pochodzących z odzysku o wymiarach grubość ok. 10-12 cm, szerokość 39,5cm, różnej długości ok. 50 do 230 cm na podsypce cementowo - piaskowej, 11) balustradę schodowa - wykonanie i montaż, 12) zdrój uliczny np. JAFAR 8010 lub równoważny, z podłączeniem do istniejącej instalacji wodociągowej wraz z wpustem deszczowym, 13) dopasowanie lub odtworzenie otoczenia grobowców w rejonie robót, 14) ukształtowanie terenu do nowej sytuacji z humusowaniem i obsianiem trawą, 15) modernizacja oświetlenia zewnętrznego z zastosowaniem nowych opraw i słupów oświetleniowych oraz nowego , ziemnego kabla zasilającego. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez: 1/ mgr inż. Pawła Puta, mgr inż. Piotra Kowalczyka, arch. Agnieszkę Rusnak Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PR PROJEKT ul. Podhalańska 2/58, 34-400 Nowy Targ - ZADANIE 3 2/ mgr inż. Piotra Jarkiewicza ElektroCadPlan Biuro Projektów i Obsługi Inwestycji, ul. Zacisze 12a, 34-400 Nowy Targ. 6. Realizacja robót nastąpi ze zmianami rozwiązań projektowych w stosunku do wyżej wymienionej dokumentacji projektowej. Zakres zmian zawarty jest w opisie pozycji przedmiaru robót. 7. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, 2/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje 3/ wszelkie niezbędne materiały z wyłączeniem materiałów z odzysku przeznaczonych do ponownego wbudowania na miejscu zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez wykonawcę wszelkich z tym związanych kosztów), 4/ materiały z rozbiórki w uzgodnieniu z zamawiającym będą kwalifikowane do utylizacji lub dalszego wykorzystania. Utylizację lub wywóz ze składowaniem tych materiałów zabezpiecza wykonawca. Również wykonawca zabezpiecza dostarczenie na miejsce wskazane przez zamawiającego (do 5 km) materiałów zakwalifikowanych do dalszego wykorzystania poza przedmiotem zamówienia (z załadunkiem i wyładunkiem) po uprzednim ich oczyszczeniu, posortowaniu, 5/ wykonawca jest zobowiązany przed zamówieniem materiału sprawdzić wymiary rzeczywiste i zweryfikować możliwości wykonawcze z rozwiązaniami projektowymi by uwzględnić właściwe ilości i wymiary zamawianego materiału, szczególnie dotyczy to asortymentu granitowego (bloki na stopnie, obrzeża, kostka), 6/ wywóz i składowania ziemi, gruzu itp. zabezpiecza wykonawca, 7/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie. 8/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót SST z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, b) zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu, c) zabezpieczenia i oznakowania placu budowy i do zorganizowania go w porozumieniu z zarządcą cmentarza, d) wykonania pełnego zakresu robót przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia, e) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej wraz założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w pliku pdf, 9/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 10/ wykonawca udzieli minimum 3 letniej rękojmi i udzieli 3 letniej gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 11/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż. 12/ oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej (z uwzględnieniem planowanych zmian) załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z uwzględnieniem tych warunków w tym na podstawie przedmiaru robót. Podane w przedmiarze pozycje katalogowe należy traktować pomocniczo i nie są one wskazaniem podstawy wyceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach