Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ W STREFIE FITNESS W OBIEKCIE AQUAPARKU TARNOWSKICH TERM SP. Z O.O. W TARNOWIE PODGÓRNYM

Tarnowskie Termy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 104
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8164705
  • Data zamieszczenia: 2015-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowskie Termy Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 104 104
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8164705
    REGON: 30221154200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tarnowskie-termy.nowybip.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA KOMUNALNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ W STREFIE FITNESS W OBIEKCIE AQUAPARKU TARNOWSKICH TERM SP. Z O.O. W TARNOWIE PODGÓRNYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - wykończenie pomieszczeń w strefie fitness w obiekcie Aquaparku Tarnowskich Term Sp. z o.o. w Tarnowie Podgórnym. 2. Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje: 1) roboty ogólnobudowlane, 2) instalacje elektryczne, 3) instalacje nagłośnienia, 4) instalacje RTV, 5) instalacje okablowania strukturalnego i telefoniczną, 6) instalacje wodociągową i kanalizacji sanitarnej, 7) instalacje centralnego ogrzewania i klimatyzacji, 8) instalacje wentylacji mechanicznej, 9) dostawę i montaż podłogi sportowej dedykowanej dla siłowni, 10) dostawę i montaż luster klejonych do ściany, 11) dostawę szaf ubraniowych, 12) ścianki systemowe WC wraz z drzwiami, na poziomie -1 obiektu Aquaparku Tarnowskie Termy, bez parteru. 3. Zamawiający wymaga: 1) zastosowania płytek gresowych i cokolików średniej klasy w szatniach, pomieszczeniach WC i prysznicach, 2) sufitów malowanych zamiast systemowego sufitu klejonego niedemontowalnego (zgodnie z przedmiarem robót - branża budowlana pozycja 16). 4. Z zakresu zamówienia wyłączono dostawę i montaż: 1) siedzisk, 2) kwietników, 3) mebli recepcji, 4) krzeseł i ścianek z laminatu przed wejściem do szatni, 5) sufitu podwieszanego w pomieszczeniach -1,02, -1,04, -1,10, -1,11. 5. Dokumentacja projektowa zawiera również wykaz pomieszczeń, które nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia. Są to pomieszczenia: -1.26, -1.27, -1.18, -1.28, -1.19a. 6. Wymagania pozostałe: 1) W pomieszczeniach: -1.05a; -1.05; -1.06; -1.06a; -1.07; -1.08; -1.09 należy zastosować izolację podposadzkową z wywinięciem na ścianę na wys. min 15cm oraz izolację na pełną wysokość ścian w kabinach natryskowych. Izolację należy wykonać z jednoskładnikowej cementowej zaprawy uszczelniającej do wytwarzania elastycznych powłok nie przepuszczających wody i mostkujących pęknięcia z zastosowaniem taśm uszczelniających w miejscach narożnych oraz manszet uszczelniających do uszczelnienia miejsc przepustów rur. 2) Zamawiający informuje, że we wszystkich pomieszczeniach mokrych należy zastosować płytki w klasie antypoślizgowości C. Wykonawca przed rozpoczęciem prac zobligowany jest do przedłożenia Zamawiającemu min. 3 próbek płytek posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania w budownictwie w tym atesty higieniczne dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej oraz aprobaty, deklaracje, itp., celem uzyskania akceptacji stosowanego materiału. W pomieszczeniach mokrych Wykonawca zobowiązany jest stosować wszelkie kształtki systemowe zarówno na połączeniach wklęsłych jak i wypukłych, bądź uzyskać akceptację Zamawiającego na inne rozwiązania, w celu uniknięcia ostrych narożników. 3) Ponad ww.: a) pomieszczenia: -1.04, -1.02, -1.10, -1.11, -1.12 - sufit wraz z instalacjami zamontowanymi w podanych pomieszczeniach należy pomalować farbą lateksową w kolorach ciemnych - uzgodnionych na etapie realizacji z Zamawiającym. W pozostałych pomieszczeniach należy zastosować sufity kasetonowe modułowe 60x60 w krawędziach prostych, przy założeniu że w pomieszczeniach mokrych należy stosować sufity o podwyższonej wytrzymałości na wilgotność np. ECOPHON HYGIENE PROTEC A C3, dodatkowo podkonstrukcja powinna zostać zabezpieczona antykorozyjnie do klasy C3, b) Wykonawca winien przewidzieć wykonanie wszelkich pionowych zabudów pionów instalacyjnych płytą g-k, w pomieszczeniach mokrych - płytą o podwyższonej odporności, np. Nida Hydro, Aquapanel, c) Wykonawca w ramach wykonywania prac wykona obudowę świetlików od strony fitness wraz z płytą ogniową oraz izolacją termiczną z wełny mineralnej grubości 30 cm, d) Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zlikwidowania usunięcia wszelkich spękań na ścianach i stropach oraz zlikwidowania usunięcia miejsc po zaciekach wraz z naprawą bruzd po instalacjach. 4) Do pomieszczeń natrysków, sanitariatów i szatni drzwi jednoskrzydłowe np. PORTA AQUA lub równoważne wraz z ościeżnicą kątową i klamką ze stali nierdzewnej (w pom. sanitariatów kratka nawiewna lub tuleje ze stali nierdzewnej). Do pozostałych pomieszczeń wg dokumentacji projektowej o standardzie i funkcjonalności odpowiadającej już zainstalowanym na obiekcie (pom. przyległe nieobjęte przedmiotem zamówienia). 5) Z elementów wyposażenia wskazanych w tabeli VI - projekt wnętrz - zawartych w tabeli wyposażenia pomieszczeń w opisie technicznym, w zakres zamówienia wchodzą: a) lustra klejone do ściany, b) ścianki WC systemowe z laminatu HPL, c) okładziny ścian płyty HPL z nadrukiem, d) ścianka mobilna segmentowa z wbudowanymi drzwiami wg rys. szczegół. proj. Wnętrz wraz z podkonstrukcją, szafki ubraniowe typu S. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany konstrukcji szafek i rezygnacji z cokołów pod szafkami w szatniach. 8. W ramach zamówienia Wykonawca musi dostarczyć szafki z zamkami dostosowanymi do systemu ESOK, dodatkowo dla każdej szafki odpowiednio po 1 szt. opaski (klucza) plus dodatkowo zapas 20 sztuk. Koszt zaprogramowania zamków ponosi Wykonawca. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: 1) Dokumentacji projektowej, 2) Przedmiarze robót, 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ww. dokumenty stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych wbudowanych urządzeń technicznych (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiającemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 11. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w odpowiednio w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie PLN: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PKO BP nr 51 1020 4027 0000 1402 1248 6223, na przelewie należy umieścić informację - Wadium - roboty budowlane w strefie fitness. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu na rachunek bankowy Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadkach określonych w ppkt 2-5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego oryginału dokumentu oraz załączenia do oferty kopii oryginału poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) nieodwołalne i bezwarunkowe na pierwsze i każde następne pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 5) termin ważności gwarancji. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu z nim umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tarnowskie-termy.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach