Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU W BUDYNKU NR 1 DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Dworcowa 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2814123 , fax. 032 2814123
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
    ul. Dworcowa 7 7
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2814123, fax. 032 2814123
    REGON: 27783694000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU W BUDYNKU NR 1 DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku nr 1 Pomocy Społecznej 1) CZĘŚĆ I - przystosowanie łazienki na parterze budynku głównego dla potrzeb osób niepełnosprawnych 2) CZĘŚĆ II - wykonanie remontu klatki bocznej 2. Prace remontowo-budowlane dla części I obejmują m.in.: 1) demontaż istniejących urządzeń (umywalka, miska ustępowa, uchwyty przy natrysku, bateria natrysku), 2) rozbiórka okładzin ściennych z płytek ceramicznych, 3) rozbiórka ściany o wysokości 200cm wykonanej z bloczków PGS, 4) demontaż warstw podłogi, 5) demontaż istniejących punktów świetlnych, 6) demontaż drzwi wejściowych, 7) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, 8) wykonanie nowych warstw podłogi, 9) wykonanie instalacji oświetleniowej oraz przygotowanie gniazda elektrycznego do włączenia wanny Avero Motion, 10) uzupełnienie tynków na ścianie, 11) wykonanie płytek ceramicznych na ścianach do wysokości 205 cm, 12) malowanie ścian ponad płytkami i sufitu, 13) montaż drzwi przesuwnych, lampy sufitowej, 14) montaż urządzeń sanitarnych (umywalka, miska ustępowa), 15) montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych. 3. Prace remontowo-budowlane dla części II obejmują m.in.: 1) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, 2) gruntowanie podłoży, 3) malowanie farbą olejną ścian, stolarki drzwiowej, krat, balustrad, rur c.o., 4) wykucie z muru ościeżnic drewnianych, 5) wykucie bruzd poziomych, 6) ułożenie nadproży prefabrykowanych, 7) przymurowanie ścianek z cegieł, 8) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych, 9) montaż drzwi aluminiowych, 10) wentylatory osiowe, nawietrzaki podokienne, 11) wykonanie ślepych otworów, 12) montaż łączników instalacyjnych podtynkowych, 13) sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego, 14) ułożenie poziomych paneli winylowych na gotowym ruszcie na suficie. 4. W przypadku podpisania jednej umowy na obie części nin. zamówienia wybrany Wykonawca winien prowadzić roboty budowlane równolegle dla obu części. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz, tj: w Projekcie budowlanym, przedmiarze robót i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera Wzór umowy - załącznik nr 8 do siwz. 7. W przypadku rozbieżności zapisów umowy (wzór umowy) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zapisami zawartymi w dokumentacji technicznej, pierwszeństwo przyznaje się zapisom umownym i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w załącznikach do niniejszej specyfikacji za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia jeżeli oferowane rozwiązania będą równoważne opisywanym odpowiednio pod względem cech technicznych lub jakościowych to znaczy, że będą posiadały cechy co najmniej o takich parametrach, jakie wskazano w normach, specyfikacjach itd. 9. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu 36 miesięcznej rękojmi i co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, liczonych od dnia końcowego odbioru robót. 10. Na czas realizacji robót część budynku objęta zamówieniem nie zostanie wyłączona z użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach