Przetargi.pl
Wykonanie remontu posadzki parkietowej w sali gimnastycznej Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich przy ul. Skłodowskiej-Curie 108.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu posadzki parkietowej w sali gimnastycznej Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich przy ul. Skłodowskiej-Curie 108.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni parkietowej w sali gimnastycznej Orientacyjny zakres prac remontowych: 1. Roboty rozbiórkowe. - zerwanie klepki parkietowej mocowanej na gwoździe - demontaż elementów osprzętu sportowego - oczyszczenie podłoża z gwoździ - częściowa rozbiórka rusztu 2. Roboty przygotowawcze. - uzupełnienie rusztu i deskowania~50 m2 - impregnacja podłoża (desek) - położenie warstwy papy izolacyjnej 3. Roboty posadzkarskie. - położenie klepki dębowej gr. 22mm z cokolikami mocowanej na gwoździe z cyklinowaniem - lakierowanie lakierami dopuszczonymi w salach gimnastycznych - malowanie linii boisk Zamawiający zastrzega sobie, iż przed podpisaniem umowy dla celów rozliczeniowych oferent przedstawi kosztorys szczegółowy wraz z dołączonym zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, ściśle w oparciu o kosztorys szczegółowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 2 miesiące od przekazania placu budowy. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie, zakres prac należy koordynować z kierownictwem placówki i inspektorem nadzoru. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość wbudowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją, harmonogramem robót oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją kosztorysową i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach przy odbiorze robót. Okres gwarancji na wykonanie zakresu robót wynosi 5 lat od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na swoją odpowiedzialność, ryzyko i ewentualny koszt wszelkie informacje, które mogą być dla niego niezbędne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest wizja na terenie obiektu celem zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach