Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń WKD w budynku nr 1 w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Poprzeczna 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 358 20 81 , fax. 68 358 27 08
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
    ul. Poprzeczna 1 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 68 358 20 81, fax. 68 358 27 08
    REGON: 97059875600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń WKD w budynku nr 1 w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń WKD w budynku nr 1 w Komendzie NoOSG w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1 , 66-600 Krosno Odrzańskie. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i teleinformatycznej 2) przedmiary robót. Zakres prac obejmuje m.in: 1) rozbiórka ścianki działowej, 2) wykonanie ścianki z płyt gipsowo kartonowych, 3) wygładzenie ścian i sufitów masa szpachlową, 4) wykonanie warstwy wyrównawczej, 5) malowanie ścian i sufitów, 6) montaż podłogi technicznej, 7) wymiana klimatyzatora, 8) montaż kabiny natryskowej oraz armatury sanitarnej, 9) wymiana opraw oświetleniowych, 10) wymiana sprzętu oraz kabli elektrycznych, 11) wymiana montaż okablowania teleinformatycznego. Przy wycenie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem potencjalni Wykonawcy mogą posługiwać się (pomagać sobie) przedmiarem robót aczkolwiek Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie określa bezwzględnie wszystkich parametrów. Dlatego wycena powinna się również opierać o własną kalkulację, a także w oparciu o wizję lokalną na terenie budowy, posiadaną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca dokona wyceny na własne ryzyko. W przypadku nieuwzględnienia w ofercie, jakiegokolwiek zakresu robót, nie będzie on podlegał dodatkowej zapłacie. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamówienia. Materiały które są konieczne do wykonania robót Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt. Materiały dostarczone przez Wykonawcę do wbudowania muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, posiadać atesty oraz certyfikaty. Roboty budowlano - remontowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 3) obowiązującymi w powyższym zakresie normami, 4) ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą na użytkowanym obiekcie przy ruchu pracowników. Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie Zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Uchybienia w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 1322,00 złote (tysiąc trzysta dwadzieścia dwa złote 00/100) zaznaczając cel wpłaty. Wadium może być wnoszone w (jednej lub kilku) następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Zielona Góra 76 1010 1704 0052 0713 9120 0000 UWAGA! Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca informuje, iż wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na nieoprocentowanym rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formach wskazanych w punkcie 6.2., ppkt. 6.2.2. - 6.2.5. SIWZ należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, budynek 1Ł, pok. nr 120 (kasa czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 14:00). Wadium należy złożyć w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert i oznaczonej w następujący sposób: PRZETARG NIEOGRANICZONY - WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ WKD W BUDYNKU NR 1 W KOMENDZIE NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM Gwarancja, o której mowa w punkcie 6.2. ppkt. 6.2.2. - 6.2.5. musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację osoby, która złożyła podpis np. wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach