Przetargi.pl
Wykonanie remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską w Warszawie. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót wyszczególnionych w przedmiarze, który stanowi Rozdział V SIWZ, które należy wykonać wg wymogów przedstawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Rozdział IV specyfikacji oraz wg projektu budowlanego i wykonawczego, składającego się z czterech części, stanowiącego Rozdział VI SIWZ. Do wykonania przewidziane są n/w roboty: 1.1. demontaż z istniejących słupów nieczynnych kabli oświetleniowych; i między słupowych połączeń kablowych 1.2. wymianę istniejących opraw oświetleniowych typu SGS 204/400W na projektowane sodowe dwukomorowe (IP66) w obudowach aluminiowych oraz uszkodzonych elementów słupowych . 1.3. montaż w nowych trasach projektowanych kabli oświetleniowych typu YKY 5x10 mm2 pomiędzy słupami, 1.4. demontaż istniejącej nieczynnej szafy oświetleniowej; i połączeń kablowych 1.5. montaż projektowanej szafy oświetleniowej typu SOK cztero- odpływowej; 1.6. montaż projektowanego zasilacza szafy, linii WLZ typu YKY 4x35 mm2; 1.7. montaż w nowej trasie projektowanego kabla oświetleniowego typu YKY 5x10 mm2 pomiędzy słupem a szafą, 1.8. montaż w nowych trasach projektowanych kabli oświetleniowych typu YKY 5x10 mm2 pomiędzy słupami, 1.9. usługi Geodezyjne i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 1.10. pomiary eksploatacyjne i ochronne instalacji elektrycznej. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonane wg projektu budowlanego i wykonawczego, składającego się z czterech części: 2.1. Projekt zagospodarowania terenu: dokumentacja do zgłoszenia robót budowlanych remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską autorstwa Pana Wojciecha Wirskiego, Pana Maksymiliana Korzonek, Pana Grzegorza Krzemińskiego z czerwca 2014 r., 2.2. Projekt wykonawczy - etap I: aktualizacja dokumentacji remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską autorstwa Pana Wojciecha Wirskiego, Pana Maksymiliana Korzonek, Pana Grzegorza Krzemińskiego z lipca 2014 r., 2.3. Projekt wykonawczy - etap II: aktualizacja dokumentacji remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską autorstwa Pana Wojciecha Wirskiego, Pana Maksymiliana Korzonek, Pana Grzegorza Krzemińskiego z lipca 2014 r., 2.4 Projekt wykonawczy - etap III: aktualizacja dokumentacji remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską autorstwa Pana Wojciecha Wirskiego, Pana Maksymiliana Korzonek, Pana Grzegorza Krzemińskiego z lipca 2014 r. 3. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Wierzbno w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-650 Warszawa, ul. Kolberga 6. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: 5.1. projekt budowlany i wykonawczy, składający się z czterech części: 5.1.1. Projekt zagospodarowania terenu: dokumentacja do zgłoszenia robót budowlanych remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską autorstwa Pana Wojciecha Wirskiego, Pana Maksymiliana Korzonek, Pana Grzegorza Krzemińskiego z czerwca 2014 r., 5.1.2. Projekt wykonawczy - etap I: aktualizacja dokumentacji remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską autorstwa Pana Wojciecha Wirskiego, Pana Maksymiliana Korzonek, Pana Grzegorza Krzemińskiego z lipca 2014 r., 5.1.3. Projekt wykonawczy - etap II: aktualizacja dokumentacji remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską autorstwa Pana Wojciecha Wirskiego, Pana Maksymiliana Korzonek, Pana Grzegorza Krzemińskiego z lipca 2014 r., 5.1.4 Projekt wykonawczy - etap III: aktualizacja dokumentacji remontu oświetlenia terenu rekreacyjnego pomiędzy Al. Niepodległości, ul. Puławską oraz ul. Domaniewską autorstwa Pana Wojciecha Wirskiego, Pana Maksymiliana Korzonek, Pana Grzegorza Krzemińskiego z lipca 2014 r., który stanowi rozdział VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5.2. przedmiar robót wraz z kosztorysem nakładczym i zestawieniem materiałów, który stanowi Rozdział V SIWZ, 5.3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi Rozdział IV SIWZ, 5.4. Istotne postanowienia umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 6.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 6.2. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych,, certyfikatów zgodności, 6.3. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 7.1. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.2. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, 7.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, 7.4. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 7.5. zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonego Podwykonawcom, 7.6.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac prowadzonego na zasadach dla dziennika budowy, o którym mowa w § 1 ust. 6 istotnych postanowień umowy. 7.7.zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 7.8. w przypadku ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu Umowy; 7.9. w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 7.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 7.11. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarze robót stanowiącym Rozdział V SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział IV SIWZ i dokumentacji technicznej - Projektach budowlanych i wykonawczych- stanowiących Rozdział VI SIWZ oraz przedmiarze robót - stanowiącym Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie materiałów w budownictwie na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 9.1. prowadzenia dziennika prac, na zasadach dziennika budowy dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 9.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000,00 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 9.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 9.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 9.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 9.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 9.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 9.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 9.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 10. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 3 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta . 12. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej dla robót elektrycznych Rbrutto? nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2014 r. tj. Rbrutto?= 30,09 zł. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) dla robót elektrycznych nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2014 r. i wynoszący Kp = 57,60%. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 14. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) dla robót elektrycznych nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2014 r. i wynoszący Wkz = 6,40 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) ) dla robót elektrycznych nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2014 r. i wynoszący Z = 9,90 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 16. Kosztorys ofertowy musi być wykonany ściśle w oparciu o załączony do SIWZ przedmiar robót i kosztorys nakładczy ślepy (Rozdział V SIWZ). Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. Wszędzie tam gdzie w przedmiarze i kosztorysie nakładczym ślepym jest wpisana w podstawie wyceny kalkulacja własna lub Normy Zakładowe ZGN należy do wyceny robót w kosztorysie ofertowym przyjąć nakłady roboczogodziny nie wyższe od podanych przez Zamawiającego w przedmiarze i kosztorysie nakładczym ślepym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach