Przetargi.pl
wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Gen. Hallera 54
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7427216 , fax. 062 7427216
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Gen. Hallera 54 54
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7427216, fax. 062 7427216
    REGON: 25086414900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera. Do wykonania remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami należy zastosować emulsję asfaltową kationową szybkorozpadową klasy K1-65 oraz grysów bazaltowych o frakcji 2 - 5 mm i 2 - 8 mm ( frakcje 2 -8 należy stosować przy większych głębokościach wyboju)Przedmiotowy remont nawierzchni bitumicznej należy wykonać remonterem typu Patcher przystosowanym do oczyszczenia naprawionego miejsca i wbudowania grysów kamiennych otoczonych emulsją asfaltową pod ciśnieniem. Zakres rzeczowy - planowana ilość wbudowanej mieszanki emulsji i grysów - 250 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złoty 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-pleszew.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach