Przetargi.pl
Wykonanie remontu naświetli i uszczelnień dachu, remontu pomieszczeń parteru i I piętra, montaż drzwi p.poż. w budynku O/ZUS ul. Siemiradzkiego 10 w Rzeszowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu naświetli i uszczelnień dachu, remontu pomieszczeń parteru i I piętra, montaż drzwi p.poż. w budynku O/ZUS ul. Siemiradzkiego 10 w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu naświetli i uszczelnień dachu, remontu pomieszczeń parteru i I piętra, montaż drzwi p.poż. w budynku O/ZUS ul. Siemiradzkiego 10 w Rzeszowie. 2.. Przedmiot zamówienia określono w: 2.1.Projekt budowlany Wykonanie remontu pokryć dachowych, obróbek blacharskich i uszczelnienia naświetli. 2.2.Projekt wykonawczy Remont pomieszczeń parteru i I piętra oraz montaż drzwi p.poż. 2.3.Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót budowlanych dla wykonania remontu pokryć dachowych, remontu obróbek blacharskich i uszczelnienia naświetli. 2.4.Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót budowlanych dla wykonania remontu pomieszczeń parteru i I piętra . 2.5.Przedmiary robót. 3.Warunki realizacji zamówienia: 3.1. Termin realizacji 31.12.2013r 3.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:10% od wartości robót. 3.3. Roboty realizowane będą w obiekcie czynnym, Wykonawca będzie realizował zadanie z utrudnieniem polegającym na braku możliwości wyłączenia energii elektrycznej w dni robocze Zamawiającego w godz. 7.00 - 15.00. Wszelkie wyłączenia prądu w obiekcie muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Prace w godzinach 7:00 - 14:30 będą każdorazowo uzgadniane z przedstawicielem Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Prace bez ograniczeń mogą być wykonywane w godzinach 14:30 - 21:00 i w dniach wolnych od pracy w ZUS. 3.4. Prace wymagające przebić, kucia, oraz powodujące zapylenie będą wykonywane po godz. 15,00 do 21,00 i w dniach wolnych od pracy. 3.5. Prace niebezpieczne pożarowo (ewentualne prace spawalnicze) będą wykonywane po otrzymaniu pisemnego zezwolenia Zamawiającego. 4. Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości w gatunku I, posiadać dopuszczenie do stosowania i spełniać Polskie Normy, normy zharmonizowane, być zgodne z narzuconymi przez Projektanta rozwiązaniami. 5. Zamawiający stwierdza, że jeżeli w dokumentacji przetargowej, opracowaniach projektowych, w tym w przedmiarze robót podano nazwę dostawcy lub producenta określonego materiału to uczyniono to w celu określenia klasy materiałów, urządzeń, osprzętu itp. 6. Wobec powyższego dopuszcza się składanie ofert równoważnych z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów pod warunkiem, że zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia będą bezwzględnie spełniać warunek, iż ich parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne będą na co najmniej takim samym poziomie, jak materiałów i urządzeń określonych w powyższy sposób w dokumentacji przetargowej. 7. W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany przedstawić do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań np. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia. Z przedłożonego dokumentu, musi wynikać spełnienie wymaganych parametrów określonych w SIWZ poprzez klasę materiałów lub urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach