Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Olkuskiej 6 m 22 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Olkuskiej 6 m 22 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Olkuskiej 6 m 22 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3.1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącą Rozdział IV SIWZ oraz zgodnie z przedmiarami robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącymi Rozdział V SIWZ. 3.1.2. Do wykonania przewidziane są n/w roboty wyszczególnione w przedmiarach robót: 3.1.2.1. Branża budowlana - wykucie ościeżnic drewnianych i obsadzenie nowych stalowych z pomalowaniem - skasowanie wykwitów (zacieków) - w łazience - naprawa pęknięć tynku na ścianach i sufitach - przecieranie istniejących tynków - wykonanie pasów tynku o szerokości do 15 cm - wykonanie tynku zwykłego kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej w miejscach po zamurowanych przebiciach - wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 15 cm na murach z cegieł - po robotach sanitarnych i elektrycznych - zerwanie posadzek z PCV - wykonanie podłoża z płyt twardych spielśnionych OSB gr 22 - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności- sufitów i ścian - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, ścian - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem - lamperii w łazience i p. pokoju - montaż posadzek oraz listew przysciennych drewnianych z PCV - dopasowanie stolarki drzwiowej - dopasowanie skrzydeł okiennych PCV i drzwiowych - wymiana klamek z szyldami - do drzwi zewnętrznych - obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - - założenie na nowym miejscu klamek z szyldami - do okien PCV - montaż nawiewników higrosterowanych w oknach, obejmujące: - zdjęcie skrzydła – wytrasowanie miejsca do montażu nawiewnika - nawiercenie otworów - montaż nawiewnika - obsadzenie skrzydła i regulacja - w oknie PCV - mycie po robotach malarskich - jednokrotne malowanie grzejników oraz rur stalowych - jednokrotne malowanie parapetów wewnętrznych oraz stolarki okiennej drewnianej - wymiana progu wejściowych do kuchni łazienki i pokoju - montaż szafki pod zlewozmywak - montaż szyby w ramie okiennej drewnianej stałej - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi 3.1.2.2. Branża sanitarna: - demontaż rury stalowych ocynk. zw + cw dn 15- 20 mm - demontaż rury PCV dn 50mm - demontaż rury żeliwnej dn 100mm - demontaż wanny 1400 z syfonem - demontaż baterii wannowej z prysznicem - demontaż zaworu odcinającego do WC 15x15 - demontaż zestawu WC / kompakt / - demontaż umywalki z syfonem - demontaż baterii zlewowej ( nad umywalką) - montaż rur PP STABI PN20 dn 20 (cw) - montaż rur PCV dn 50- 110mm - dodatki za podejścia wodne ( poł. elastyczne) WC +UM - dodatki za podejścia wodne ( sztywne) PA+WAN +ZL - dodatki z podejścia kanalizacyjne PCV dn 50mm- dn 110mm - sprawdzenie szczelności instalacji wodnej ( rozprowadzenia) - montaż zestawu WC ( miska ustępowa + dolnopłuk) - montaż zaworu odcinającego do WC dn 15 x15mm - montaż zaworu odcinającego do PAdn 20 x15mm - montaż zlewozmywaka 1 kom. z/o emaliowany na wspornikach - montaż syfonu zlewowego pojedynczego z PCV dn 50mm - montaż baterii zlewozmywakowej ściennej - montaż umywalki 500 z/o z syfonem, na wspornikach - montaż baterii umywalkowej stojącej - montaż wanny 1500 b/o z kpl nóżek mocowanych do podłoża - montaż baterii wannowej ściennej z prysznicem ręcznym - zakorkowanie lokalowej instalacji gazu dn 15 mm – podłączenie KG - zakorkowanie podejścia gazomierzowego dn 25mm ( prawe oczko) - przebicie otworów w ścianie gr 1/2c( zw+cw+kan) - wykucie i zamurowanie bruzd pionowych L=0,80 do podłączenia baterii wannowej, zlewowej i PA - transport złomu z przeprowadzonego remontu 3.1.2.3. Branża elektryczna: Instalacja zasilająca lokal: - WLZ- wymienić na nową wykonaną przewodem YDYp 3x4 mm2 układanym w tynku długość WLZ ok. 8 mb - Tablica licznikowa TL – wymienić na nową 1-fazową wykonaną z tworzywa, - Zabezpieczenie przedlicznikowe – pozostaje istniejące. - Tablica mieszkaniowa – wymienić na nową obudowę S-8 - Zabezpieczenia zalicznikowe - w nowej tablicy należy zamontować jeden nowy wyłącznik różnicowo-prądowy RCD 25/0,03A, jeden nowy wyłącznik instalacyjny S-301 B-10 i pięć nowych wyłączników instalacyjnych S-301 B-16. Instalacja elektryczna w lokalu: - należy wykonać nową instalację elektryczną, układając w bruzdach przewody YDYp 3x2,5 dla obwodów gniazd wtykowych i YDYp 2/3/4x 1,5 dla obwodu oświetleniowego. Należy wydzielić sześć obwodów, w tym pięć obwodów gniazd wtykowych (jeden obwód gniazd ogólnych, jeden obwód gniazdo w łazience, jeden obwód gniazdo w kuchni 2,0kW, jeden obwód gniazdo pralki w kuchni, jeden obwód pozostałych gniazd w kuchni) i jeden obwód oświetleniowy. - wykonać połączenia wyrównawcze przewodem DY 4mm2 układanym pod tynkiem zgodnie z wymogami. Osprzęt instalacyjny: - istniejące siedem p/t gniazd wtykowych IP-20 należy wymienić na nowe p/t gniazda IP-20 z bolcem ochronnym. Dodatkowo należy zamontować siedem nowych p/t gniazd wtykowych IP-20 z bolcem i jedno gniazdo IP-44 w łazience - istniejące cztery wyłączniki jednobiegunowe należy wymienić na cztery nowe wyłączniki jednobiegunowe. Dwa istniejące przełączniki świecznikowe należy wymienić na dwa nowe przełączniki świecznikowe. Przycisk dzwonka należy przełożyć z uwagi na wymianę przewodów. - zastosować osprzęt o podstawowym i jednolitym standardzie. - Rozmieszczenie osprzętu pokazano na rzucie lokalu. - dzwonek elektryczny – wymienić na nowy i zasilić z instalacji oświetleniowej lokalu - oprawa oświetleniowa w łazience – wymienić na nową oprawę oświetleniową IP-44 montowaną na suficie, drugą oprawę zdemontować - domofon – zamontować nowy i sprawdzić instalację domofonową. - wykonanie robót poinstalacyjnych: - wykonanie pomiarów elektrycznych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej (rzutu i schematu jednokreskowego), - wykonanie tynku uzupełniającego po obsadzonych puszkach, przebiciach wykutych bruzdach itp, - usunięcie z lokalu i przekazanie do utylizacji zdemontowanych elementów instalacji el., - wywiezienie gruzu na wyznaczone dla miasta miejsce przyjmowania odpadów. Zastosowany osprzęt i przewody muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty. Całość instalacji wykonać w systemie TN-S jako podtynkową zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie z PN-IEC 60 364. Miejsca usytuowania osprzętu wyznaczyć zgodnie z zasadami ergonomii i wytycznymi PSEP-E-0001 PRENORMA. Wykonawca zobowiązany jest dokonać formalności związanych z zakupem energii elektrycznej oraz pokryć koszty z tym związane (brak licznika w pustostanie). 3.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzoru ds. ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w DOM ”Madalińskiego” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Warszawa, ul. Wiśniowa 35. 3.3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 SIWZ. 3.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiary robót – stanowiące Rozdział V SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – stanowiąca Rozdział IV SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, mają być wykonywane z zgodnie z: 3.5.1. przedmiarami robót, stanowiącymi Rozdział V SIWZ, określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą Rozdział IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysów ofertowych podpisanych (parafowanych) przez Wykonawcę na każdej stronie. 9.1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 9.1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 8 % stawki podatku od towarów i usług, 9.1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 9.1.7. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do oferty), UWAGA: 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA: NIE MOŻNA TEGO DOKUMENTU ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ. Należy to zrobić w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach