Przetargi.pl
Wykonanie remontu dróg powiatowych: nr 2717L od km 0+808 do km 1+369 , nr 2712L od km 0+000 do km 1+111 oraz od km 5+060 do km 5+291 , nr 2743L od km 0+400 do km 0+845 oraz od km 1+289 do km 1+846

Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku ogłasza przetarg

  • Adres: 23-204 Kraśnik, Szpitalna 2A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8264126
  • Data zamieszczenia: 2023-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku
    Szpitalna 2A
    23-204 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 81 8264126
    REGON: 431029369
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-krasnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dróg powiatowych: nr 2717L od km 0+808 do km 1+369 , nr 2712L od km 0+000 do km 1+111 oraz od km 5+060 do km 5+291 , nr 2743L od km 0+400 do km 0+845 oraz od km 1+289 do km 1+846
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi powiatowej nr 2717L od km 0+808 do km 1+369 w Gminie Kraśnik. Dokładne ilości robót przewidzianych do wykonania w ramach powyżej określonej części nr 1 określono w załączonym do SWZ przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (Załącznik nr 2a). Roboty na ww. odcinku drogi powiatowej odbywać się będą zgodnie z technologią i opisem w załączonej do SWZ uproszczonej dokumentacji technicznej.Zasady prowadzenia i odbioru robót budowanych związanych z wykonaniem ww. remontu drogi określają odpowiednie Szczegółowe specyfikacje techniczne załączone do SWZ .Remont drogi powiatowej nr 2712L od km 0+000 do km 1+111 oraz od km 5+060 do km 5+291 w Gminie Gościeradów. Dokładne ilości robót przewidzianych do wykonania w ramach powyżej określonej części nr 2 określono w załączonym do SWZ przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (Załącznik nr 2b). Roboty na ww. odcinku drogi powiatowej odbywać się będą zgodnie z technologią i opisem w załączonej do SWZ uproszczonej dokumentacji technicznej.Zasady prowadzenia i odbioru robót budowanych związanych z wykonaniem ww. remontu drogi określają odpowiednie Szczegółowe specyfikacje techniczne załączone do SWZ .Remont drogi powiatowej nr 2743L od km 0+400 do km 0+845 oraz od km 1+289 do km 1+846 w Gminie Szastarka.Dokładne ilości robót przewidzianych do wykonania w ramach powyżej określonej części nr 3 określono w załączonym do SWZ przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (Załącznik nr 2c). Roboty na ww. odcinku drogi powiatowej odbywać się będą zgodnie z technologią i opisem w załączonej do SWZ uproszczonej dokumentacji technicznej.Zasady prowadzenia i odbioru robót budowanych związanych z wykonaniem ww. remontu drogi określają odpowiednie Szczegółowe specyfikacje techniczne załączone do SWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla danej części:a)dla części nr 1 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych),b)dla części nr 2 - 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych),c)dla części nr 3 - 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych),Wykonawca wnosi wadium tylko dla tych części na które składa ofertę.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.4.Pozostałe wymagania odnośnie wnoszenia i zwrotu wadium określono w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy zobowiązani będą wykazać spełnienie warunku dotyczącego: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej- napotwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się oudzielenie zamówienia wykażą, że: a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwa zamówieniapolegające na budowie, przebudowie, remoncie itp. (z wyłączeniemremontów cząstkowych) drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej, o wartości brutto nie mniejszej dla jednego zamówienia niż 500 tys. zł. Przez wartość 1 zamówienia Zamawiający rozumie łączną wartość zadania w ramach 1 umowy (1 zadaniainwestycyjnego); b) dysponują osobą, którabędzie uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcje : Kierownikabudowy/robót - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiającewykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnymuprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności ** oraz posiadać minimum 2-letniedoświadczenie zawodowe w kierowaniu tymi robotami i przynależącą do Izby InżynierówBudownictwa; (** W rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831)Dopuszcza się uprawnieniarównoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz KonfederacjiSzwajcarskiejmuszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, żesamodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, którychodpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisachustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana napodstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach