Przetargi.pl
Wykonanie remontu dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. na terenie Gminy Świerklaniec

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 844 853 , fax. 322 844 852
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 322 844 853, fax. 322 844 852
    REGON: 54000900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swierklaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. na terenie Gminy Świerklaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą asfaltobetonową warstwą grubości 4 cm wraz z wycięciem łat piłą, osuszeniem, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, skropieniem i zalaniem złącza masą zlewową oraz odwiezieniem i utylizacją gruzu (za 1 m²). Zadanie nr 2 Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego [za 1m2]: a) o grubości 4 cm, z wyrównaniem i uzupełnieniem podbudowy i skropieniem powierzchni, zalaniem spoin masą zalewową, b) za każdy następny 1 cm grubości nakładki. Zadanie nr 3 Frezowanie nawierzchni bitumicznej do 4 cm grubości wraz z wywozem materiału na odległość do 3 km (za 1 m²). Zadanie nr 4 Wykonanie nawierzchni drogowej z destruktu bitumicznego wraz z wyrównaniem i przygotowaniem podbudowy (za 1 Mg wbudowanego materiału): a) z materiału powierzonego, ( za 1 Mg wbudowanego materiału) b) z materiału zleceniobiorcy, (za 1 Mg wbudowanego materiału) Zadanie nr 5 Remont nawierzchni drogowej metodą natrysku „ Pucher” (za 100 kg wbudowanego materiału). Zadanie nr 6 Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadań 1-5 (cena średnia za regulację 1 urządzenia): a) kratki ściekowej, b) studni rewizyjnej, c) studni teletechnicznej, d) skrzynki do zasuwy. Zadanie nr 7 Inne roboty drogowe towarzyszące (średnie cen robocizny, materiałów, sprzętu wg Sekocenbud za kwartał poprzedzający kwartał, w którym roboty zostały wykonane) [Rg, koszty do R i S, zysk do R, S + Ko]
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 4.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach