Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg
- Adres: 42-622 Świerklaniec, Młyńska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 844 853 , fax. 322 844 852
- Data zamieszczenia: 2018-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
Młyńska 3
42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
tel. 322 844 853, fax. 322 844 852
REGON: 54000900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swierklaniec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. na terenie Gminy Świerklaniec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą asfaltobetonową warstwą grubości 4 cm wraz z wycięciem łat piłą, osuszeniem, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, skropieniem i zalaniem złącza masą zlewową oraz odwiezieniem i utylizacją gruzu (za 1 m²). Zadanie nr 2 Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego [za 1m2]: a) o grubości 4 cm, z wyrównaniem i uzupełnieniem podbudowy i skropieniem powierzchni, zalaniem spoin masą zalewową, b) za każdy następny 1 cm grubości nakładki. Zadanie nr 3 Frezowanie nawierzchni bitumicznej do 4 cm grubości wraz z wywozem materiału na odległość do 3 km (za 1 m²). Zadanie nr 4 Wykonanie nawierzchni drogowej z destruktu bitumicznego wraz z wyrównaniem i przygotowaniem podbudowy (za 1 Mg wbudowanego materiału): a) z materiału powierzonego, ( za 1 Mg wbudowanego materiału) b) z materiału zleceniobiorcy, (za 1 Mg wbudowanego materiału) Zadanie nr 5 Remont nawierzchni drogowej metodą natrysku „ Pucher” (za 100 kg wbudowanego materiału). Zadanie nr 6 Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadań 1-5 (cena średnia za regulację 1 urządzenia): a) kratki ściekowej, b) studni rewizyjnej, c) studni teletechnicznej, d) skrzynki do zasuwy. Zadanie nr 7 Inne roboty drogowe towarzyszące (średnie cen robocizny, materiałów, sprzętu wg Sekocenbud za kwartał poprzedzający kwartał, w którym roboty zostały wykonane) [Rg, koszty do R i S, zysk do R, S + Ko] - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 4.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 408 i Nr 921
Dodano: 2024-04-29 - Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
Dodano: 2024-04-26 - Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-04-15 - Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Godów w roku 2024
Dodano: 2024-04-02 - Remonty dróg powiatowych w roku 2024
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-03-20 - Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2024 roku z podziałem na części (zadania).
Dodano: 2024-03-18 - Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części. Część 1: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 – strefa południowa
Dodano: 2024-03-18 - Remonty cząstkowe oraz wypełnienie asfaltem przestrzeni pomiędzy płytami drogowymi w roku 2024.
Dodano: 2024-03-11 - „Remonty dróg gminnych, chodników gminnych oraz wykonanie dojazdów do działek budowlanych w 2024 r.”
Dodano: 2024-03-07