Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno-asfaltową na obszarze działania WZDW Poznań Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole – DW Nr 266, Nr 269

Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 61623 Poznań, Wilczak
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 272 02 16 , fax. 063 272 22 94
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kole
    Wilczak 51
    61623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 063 272 02 16, fax. 063 272 22 94
    REGON: 63128080900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno-asfaltową na obszarze działania WZDW Poznań Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole – DW Nr 266, Nr 269
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno-asfaltową na obszarze działania WZDW Poznań Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole – DW Nr 266, Nr 269 Zakres robót: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami min.-asf. AC 8 S, gr. w-wy 4 cm i o pow. łat do 4 m2 – 200,00 m 2, b) remont nawierzchni bitumicznych mieszankami min.-asf. AC 8 S, gr. w-wy 4 cm i o pow. łat od 4 m2 do 200 m2 – 1 200,00 m 2, c) remont nawierzchni bitumicznych w formie nakładki, mieszankami min.-asf. AC 8 S, gr. w-wy 4 cm i o pow. powyżej 200 m2 – 4 000,00 m 2, d) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami min.-asf. AC 8 S, gr. w-wy 6 cm i o pow. łat do 4 m2 – 200,00 m 2, e) dodatek do poz. d) za każdy następny cm grubości remontowanej nawierzchni – 50 m 2, f) naprawa przez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych pęknięć nawierzchni bitumicznych – 500,00 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem polegającym na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej czterech zadań związanych z wykonaniem remontów cząstkowych nawierzchni drogi kategorii minimum powiatowej, każde o wartości nie mniejszej niż 200 tys. PLN (brutto) w ramach jednej umowy. W przypadku, gdy wartość wykazanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/dokumentu i kurs walut. b) Wykonawca musi wykazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami podając podstawę do dysponowania tymi osobami: Kierownik robót drogowych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń c) Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie tu określonym: Frezarka do nawierzchni drogowych - 1 szt, Układarka mieszanek mineralno-asfaltowych - 1 szt, Termos do przewozu mieszanki mineralno-asfaltowej - 1sz, Skrapiarka do bitumu przewoźna - 1 szt, Walec do 10 T - 1 szt
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach