Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, Oddział w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-063 Kraków, ul. Meiselsa 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4240501 , fax. 012 4240505
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, Oddział w Krakowie
ul. Meiselsa 1 1
31-063 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4240501, fax. 012 4240505
REGON: 01590053900032 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka państwowa z osobowością prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu balkonów i głównej klatki schodowej z recepcją - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Remont 6 balkonów polegający na skuciu uszkodzonych przez działanie wody warstw betonu, oczyszczenie zbrojenia, odtworzeniu otulin, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych, wykonaniu obróbek blacharskich i ułożeniu płytek ceramicznych 2. Remont głównej klatki schodowej (wymiana instalacji elektrycznej, naprawy i malowanie), remont i modernizacja instalacji elektrycznej, teletechnicznej i komputerowej w recepcji oraz malowanie pomieszczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy Oferenci winni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Sytuacja finansowa Oferentów powinna pozwolić na nieprzerwaną realizację zamówienia Oferenci winnizaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego zawartymi w siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Ośiwadczenie o zapoznaniu sie z postanowieniami umowy i warunkami określonymi w siwz oferta cenowa z wypełnionymi arkuszami przedmiaru robót kopia wpisu do rejestru działalności gospodarczej kopia zaświadczenia z ZUS kopia zaświadczenia z Urzędu Skarbowego kopia aktualnej polisy OC
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cdr.gov.pl w dziale o instytucji, zamówienia publiczne, aktualne ogłoszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną