Przetargi.pl
Wykonanie remontu Audytorium NE 1/L/P w budynku WETI B Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
  • Data zamieszczenia: 2015-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu Audytorium NE 1/L/P w budynku WETI B Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Audytorium NE 1/L/P w budynku WETI B Politechniki Gdańskiej 2. Zakres prac obejmuje remont: Branża budowlana - wymianę wykładziny na posadzce audytorium i w przedsionkach, - wymianę żaluzji na oknach w audytorium, - malowanie sufitów i ścian w dwóch przedsionkach prowadzących do audytorium, - remont istniejącej ścianki przesuwnej dzielącej audytorium na dwa pomieszczenia Branża elektryczna - instalację gniazd wtykowych ogólnych w rejonie siedzisk audytorium - wykonanie orurowania dla kablowania multimediów w rejonie audytorium, - wykonanie dostosowania podświetlenia progów schodowych audytorium, - wykonanie robót przygotowawczych i wykończeniowych dla realizacji robót wymienionych powyżej 3. Dane liczbowe dla remontowanych pomieszczeń : 1. Audytorium : - długość 21m - szerokość 24m - wysokość 7,5m, - powierzchnia użytkowa całej sali - 463,3m2 , po podzieleniu audytorium ścianą przesuwną każda z dwóch części ma powierzchnię 231,6m2 - kubatura całej sali 3 100m3, każdej z dwóch części 1550m3 - pojemność widowni 478miejsc, 2. Przedsionek audytorium oznaczenie na drzwiach nr 115: - powierzchnia 7,6m2, - wysokość 3,42m 3. Przedsionek audytorium oznaczenie na drzwiach nr 131: - powierzchnia 7,6m2, - wysokość 3,42m Razem powierzchnia pomieszczeń remontowanych wynosi 478,2 m2. 4. Opis i zakres prac przewidzianych do wykonania. 4.1. Zakres robót dla pomieszczenia audytoryjnego. Przewiduje się następujący zakres robót do wykonania: 4.1.1 Roboty rozbiórkowe: - demontaż balustrad w pomieszczeniu, - demontaż siedzisk mocowanych do posadzki, - demontaż listew z nosków stopni schodowych i uskoków auli, - zerwanie wykładziny dywanowej igłowej z całej powierzchni auli, - wykucie bruzd do doprowadzenia kabli w posadzce wg projektu elektrycznego, - demontaż istniejących rolet materiałowych z okien 4.1.2 Roboty wykończeniowe: - wzmocnienie gniazd pod słupki balustrad, - oczyszczenie posadzki z kleju i naprawa uszkodzonych miejsc w posadzce, - zagruntowanie podłoża posadzki i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej, - wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 4mm akustycznej, - zamontowanie profilowanych listew na noskach stopni schodowych i uskokach posadzki, - ponowne zamontowanie zdemontowanych siedzisk - ponowny montaż balustrad, - montaż na oknach żaluzji z lameli aluminiowych, - remont i konserwacja ścianki przesuwnej dzielącej audytorium na 2 pomieszczenia. 4.2 Zakres robót dla przedsionków prowadzących do sali audytoryjnej. Przewiduje się następujący zakres robót do wykonania: 4.2.1 Roboty rozbiórkowe: - demontaż cokołów przypodłogowych, - zerwanie wykładziny dywanowej, igłowej z posadzki, 4.2.2 Roboty wykończeniowe: - oczyszczenie posadzki z kleju i naprawa uszkodzonych miejsc w posadzce, - zagruntowanie podłoża posadzki i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej, - wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 4 mm akustycznej - zamontowanie cokołów na ścianie na wysokość 10cm. - zamocowanie w posadzce odbojów drzwiowych, - zamontowanie w posadzce tulei pod skrzydłem drzwiowym, do blokady drzwi - zmycie ścian i sufitu z kurzu i zabrudzeń, - naprawa uszkodzeń tynków - pokrycie ścian i sufitów gruntem, - malowanie pomieszczeń: sufitów białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem. 4.3. Zakres robót dla gniazd wtykowych pomieszczenia audytorium NE 1/L/P Dla radykalnej poprawy komfortu korzystania z przenośnych urządzeń multimedialnych w rejonie siedzisk audytorium projektuje się wykonanie systemu gniazd wtykowych 230V. Gniazda wtykowe zostaną zamontowane w strefie przyposadzkowej na boku schodkowym za siedziskami w grupach po dwa gniazda zgodnie z przewidzianymi dokładnymi lokalizacjami pokazanymi na rysunku nr 1E. W pomieszczeniu obsługi audytorium ( pom. 3/31) w istniejącej rozdzielnicy 2RG3 należy przebudować miejsce wprowadzenia istniejącego wlz tj. YKY 5x16 mm2 , przed wyłącznikiem głównym , o dodatkowy ZUG-10 w celu wyprowadzenia odejścia przewodem YDY 5x10 mm2 450/750 do nowoprojektowanej rozdzielnicy Rgwt , którą należy zlokalizować bezpośrednio przy rozdzielnicy 2RG3 od strony audytorium. Rozdzielnicę Rgwt wykonać zgodnie z rysunkiem nr 2E. Przewód zasilający YDY 5x10 mm2 450/750 oraz przewody obejściowe w kierunku sali audytorium 10 x YDY 3x2,5 mm2 450/750 prowadzić w indywidualnych peszlach o odpowiedniej średnicy pod istniejącą płytą g-k. Wykonać z pomieszczenia 3/31 przejście w strefie posadzkowej do strefy posadzkowej sali audytorium. Obwody zasilające gniazda wtykowe na terenie sali audytoryjnej należy prowadzić w posadzce po uprzednim wykonaniu indywidualnych bruzd , wykonanych odpowiednim narzędziem bruzdującym , dopasowanych do przewodu zasilającego YDY 3x2,5 mm2 450/750 prowadzonym w osłonie peszla o optymalnej średnicy , zapewniających normatywne przykrycie. Stosować gniazda wtykowe 230V 16A/Z pt w ramkach podwójnych IP44 koloru szarego z klapką przydymianą. Gniazda wtykowe odpowiednio pooznaczać. Po wykonaniu robót instalacyjnych należy wykonać pomiary pomontażowe , których potwierdzeniem zdolności eksploatacyjnych będą sporządzone odpowiednie protokoły załączone do dokumentacji odbiorowej. 4.4. Zakres robót rurowania dla kablowania multimediów Dla radykalnej poprawy możliwości rozbudowy komunikowania multimedialnego pomiędzy pomieszczeniem obsługi audytorium ( pom. 3/31), pulpitami wykładowców na podeście katedry audytorium oraz studiem nagrań ( pom. 3/13) projektuje się wykonanie odpowiedniego rurowania wraz z przepustami. W celu ułożenia rurowania należy wykonać prace techniczne odkrywające niezbędne fragmenty istniejącego podestu katedry audytorium , dokonania przejścia ze strefy pod podestem do strefy hallu poziom 2 , rozebrania niezbędnego fragmentu zabudowy g-k od miejsca przejścia aż do strefy nad sufitem podwieszanym hallu bezpośrednio pod pomieszczeniem 3/13 poziomu 3 z niezbędnym odkryciem fragmentu sufitu podwieszanego. Następnie należy wykonać odpowiednie do zestawu rur przejście przez strop do pomieszczenia 3/13. Po wykonaniu ułożenia rurowania należy odtworzyć rozebrane zabudowy podestu , płyt g-k hallu oraz pokrycie sufitu podwieszanego do pierwotnego stanu. Rurowanie należy wykonać stosując rury osłonowe giętkie fi 75 karbowane w środku gładkie z pilotem do przeciągania kabli w konfiguracji zgodnej z rysunkiem nr 3E. Przewiduje się następującą konfigurację tras rurowania: - 2 x rura osłonowa pomiędzy pulpitami wykładowców w podeście katedry o długości 2 razy 12 mb - 2 x rura osłonowa pomiędzy pulpitem wykładowcy ( katedra 1) a pomieszczeniem 3/13 ( studio nagrań) o długości 2 razy 20 mb - 2 x rura osłonowa pomiędzy pulpitem wykładowcy ( katedr 2) a pomieszczeniem 3/13 ( studio nagrań) o długości 2 razy 20 mb - 2 x rura osłonowa pomiędzy strefą nad sufitem podwieszanym hallu poziom 2 a pomieszczeniem 3/13 ( studio nagrań) o długości 2 razy 6 mb Należy pamiętać o zapewnieniu odpowiednich zapasów w miejscach docelowych wykonywanego rurarzu. 4.5. Zakres robót dla dostosowania podświetlenia progów schodowych w pomieszczeniu audytorium NE1/L/P W związku z wymianą wykładziny w audytorium wymagane jest dostosowanie barwy światła opraw podświetlenia schodów w taki sposób , aby kontrastowała z kolorem nowej wykładziny. Przewiduje się wymianę źródeł światła w istniejących oprawach podświetlenia w ilości 104 sztuk na źródła światła o kolorze uzgodnionym z Użytkownikiem. Zdemontowane źródła światła należy przekazać Użytkownikowi. Bezużyteczne elementy i materiały z wszystkich remontowanych pomieszczeń powinny być wywiezione na wysypisko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, w Banku Millennium, z dopiskiem: Remont Audytorium NE 1/L/P w budynku B WETI PG - ZP/29/WETI/15. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15 - 04 - 2015 r., do godz. 0945. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2) - 5) następuje poprzez zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kwesturze Politechniki Gdańskiej, I piętro Gmachu B PG w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2) - 5) Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie najpóźniej składania ofert tj. do dnia 15 - 04 - 2015 r., do godz. 0945. , Zamawiający otrzyma stosowny dokument. 5. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego) 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 3) kwotę 4) termin ważności 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy PZP, a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w specyfikacji. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach