Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg i chodników na terenie miasta Duszniki - Zdrój

Gmina Miejska Duszniki Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, ul. Rynek 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 869 76 60 , fax. 74 866 90 25
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Duszniki Zdrój
    ul. Rynek 6 6
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 869 76 60, fax. 74 866 90 25
    REGON: 89071790600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg i chodników na terenie miasta Duszniki - Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg i chodników na terenie miasta Duszniki - Zdrój: a) naprawy cząstkowe nawierzchni dróg asfaltowych wykonane przy użyciu mas mnineralno - asfaltowych wytwarzanymi i wbudowywanymi (na gorąco), w przewidywanej ilości wbudowanej masy mineralno - asfaltowej - 40 ton, b) naprawy cząstkowe nawierzchni dróg asfaltowych wykonane przy zastosowaniu emulsji asfaltowej i grysów, przy użyciu remontera typu (Patcher) w przewidywanej ilości wbudowanej mieszanki mineralno - emulsyjnej - 80 ton Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania robót (SST) - załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie i w sposób, jak określono poniżej. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007 roku, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 4) Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, winno być przekazane przelewem z odpowiednim wyprzedzeniem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego, z podaniem nazwy i numeru zamówienia podanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: na konto Bank Spółdzielczy w Kłodzku o/Duszniki Zdrój Nr 05 952310110200032920020023. z dopiskiem: Wadium - zamówienie nr ZP.271.07.2016. Wniesienie wadium w pieniądzu w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, jeśli bank prowadzący ww. rachunek potwierdzi, że przed upływem terminu składania ofert, uznał ww. rachunek Zamawiającego kwotą wymaganego wadium. Osobą upoważnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Elżbieta Błasiak - Skarbnik Gminy tel. 74 8697 671

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.duszniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach