Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2023 r.

POWIAT SŁAWIEŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. Stefanii Sempołowskiej 2A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT SŁAWIEŃSKI
    ul. Stefanii Sempołowskiej 2A
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 770979720
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego. Wykaz dróg przewidzianych do remontu cząstkowego stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Łączna długość dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego – 240,449 km. W ramach remontu cząstkowego nawierzchni będą wykonywane remonty nawierzchni: masą mineralno-bitumiczną oraz mieszanką asfaltową (emulsyjno - grysową). Jednostką rozliczeniową umowy będzie cena za wbudowanie 1 tony masy mineralno bitumicznej oraz 1 tony mieszanki asfaltowej (emulsyjno - grysowej).Szacunkowa ilość masy mineralno asfaltowej do wbudowania w drogi powiatowe na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2023 r. – 1.000 ton. Szacunkowa ilość mieszanki asfaltowej (emulsyjno - grysowej) do wbudowania w drogi powiatowe na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2023 r. – 600 ton. 2) Szacunkowa ilość planowanych do wykonania robót służy do porównania złożonych ofert oraz obliczenia szacunkowej wartości zamówienia i nie musi być wykorzystana w całości. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. 4) Zasady ogólne: Zakres remontu cząstkowego obejmuje: a) Remont cząstkowy masą mineralno – bitumiczną otaczaną na gorąco - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. b) Remont cząstkowy mieszanką asfaltową (emulsyjno - grysową) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania uszkodzeń jezdni zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym oraz mogących skutkować szkodami komunikacyjnymi w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zawiadomienia telefonicznego; Brak wykonania tych robót w terminie do 24 godzin skutkować może odpowiedzialnością cywilną Wykonawcy za ewentualne uszkodzenia pojazdów. c) Wykonawca jest zobligowany w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) oraz w dni powszednie od godz. 15:30 do 7:30 do awaryjnego zabezpieczenia uszkodzeń jezdni zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, masą asfaltową, urządzeniami bezpieczeństwa ruchu takimi jak, zapory drogowe, pachołki drogowe, taśmy itp., zgłaszanymi przez służby porządkowe np. Policję, Straż Gminną, itp.; O fakcie powstania uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu Wykonawca będzie informowany telefonicznie przez Zamawiającego. Czas reakcji nie powinien przekraczać 4 godzin od momentu zawiadomienia. Z faktu zabezpieczenia uszkodzeń powinna zostać sporządzona dokumentacja fotograficzna obejmująca naprawiane lub oznakowywane miejsce przed i po robotach, którą należy dostarczyć do zarządcy drogi w możliwie najkrótszym terminie. Brak wykonania tych robót w określonym terminie skutkować będzie odpowiedzialnością cywilną Wykonawcy za ewentualne uszkodzenia pojazdów. Awaryjną naprawę uszkodzonej jezdni, należy wykonywać masą mineralno-bitumiczną otaczaną na gorąco, wytwarzaną przez stacjonarne wytwórnie mas bitumicznych, masą bitumiczną z recyklera, mieszanką asfaltową (emulsyjno - grysowej) lub ostatecznie masą bitumiczną otaczaną na zimno, którą w późniejszym terminie i odpowiednich warunkach atmosferycznych należy wymienić na masę otaczana na gorąco; d) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową; e) Wykonawca powinien dysponować co najmniej telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą wskazaną do kontaktów w umowie oraz posiadać adres e-mailowy; f) Wykonawstwo powinno odbywać się zgodnie z wszystkimi normami obowiązującymi w tym zakresie; g) Jednostką obmiaru jest jednostka podana w ofercie cenowej oraz specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Ceną jednostki obmiarowej jest wartość jednostkowa z podatkiem VAT skalkulowana przez wykonawcę, uwzględniająca: - wartość robocizny, - wartość materiałów i kosztów ich zakupu, - wartość pracy sprzętu, - obowiązujących narzutów, - zysku kalkulacyjnego i obowiązujących podatków; h) Podstawą do rozliczenia prac będzie ilość faktycznie wykonanych robót potwierdzonych w protokole odbioru robót, Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zatrudnienie osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia 1) Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) obejmują wszystkie osoby wykonujące prace wykonywane wysiłkiem fizycznym podczas realizacji zamówienia, operatorzy maszyn i urządzeń. 2) Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w pkt 1. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej, na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach