Przetargi.pl
Wykonanie przyłączy teletechnicznych do Dyspozytorni Państwowego Ratownictwa Medycznego w województwie podkarpackim

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8582192 , fax. 017 8582193
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30 30
    35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8582192, fax. 017 8582193
    REGON: 69031697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przyłączy teletechnicznych do Dyspozytorni Państwowego Ratownictwa Medycznego w województwie podkarpackim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłączy teletechnicznych do Dyspozytorni Państwowego Ratownictwa Medycznego w województwie podkarpackim oraz dostawa 2 kpl. lokalizatorów tras kabli wraz ze szkoleniem z obsługi. 2.Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania: 1)Zadanie nr 1 - wykonanie przyłącza w relacji nr 1: Komisariat Policji nr 2 w Rzeszowie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 14 - Dyspozytornia PRM w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 4, 2)Zadanie nr 2 - wykonanie przyłącza w relacji nr 2: Komenda Powiatowa Policji w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 8 - Dyspozytornia PRM w Mielcu, ul. Sienkiewicza 54, 3)Zadanie nr 3 - wykonanie przyłącza w relacji nr 3: Komenda Miejska Policji w Krośnie, ul. Lwowska 28 - Dyspozytornia PRM w Krośnie, ul. Grodzka 45, wraz z dostawą 2 szt. lokalizatorów tras kabli i szkoleniem z ich obsługi, 4)Zadanie nr 4 - wykonanie przyłącza w relacji nr 4: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku, ul. Witkiewicza 3 - Dyspozytornia PRM w Sanoku, ul. 800 - lecia 26. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia, Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia, oraz dokumentacja projektowo-wykonawcza stanowiąca Załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia. 5.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej, w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarach robót oraz w dokumentacji projektowo-wykonawczej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 6. Termin gwarancji na wykonane roboty wynosi 2 lata, a na niezawodność złączy światłowodowych 5 lat, licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. Termin wykonania napraw gwarancyjnych wynosi 3 dni kalendarzowe licząc od dnia następnego po dniu zgłoszenia. Gwarancja na sprzęt określony w zadaniu nr 3 wynosi 2 lata, licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Częściowego na to zadanie. Warunki serwisu gwarancyjnego określa gwarancja producenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452323005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: -w zakresie zadania nr 1: 6 500,00 zł, -w zakresie zadania nr 2: 7 600,00 zł, -w zakresie zadania nr 3: 4 200,00 zł, -w zakresie zadania nr 4: 9 500,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w: - pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O w Rzeszowie nr 10 1010 1528 0004 0413 9120 0000. -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie - kwota wadium musi stanowić sumę wymaganych wartości w odniesieniu do wybranych przez Wykonawcę zadań. 4.Z treści dokumentów stanowiących potwierdzenie wniesienia wadium musi jednoznacznie wynikać, na jakie zadania Wykonawca wniósł wadia i w jakiej wysokości. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, budynek A, II piętro. Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. od 10: 00 do 13:00. 6.Wadium wnoszone w formie poręczenia i gwarancji musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku zaistnienia okoliczności jego zatrzymania opisanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Przy ustalaniu zaistnienia przesłanek z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający będzie opierał się na opinii Urzędu Zamówień Publicznych, która jest udostępniona pod adresem: http://www.uzp.gov.pl/zagadnienia-merytoryczne/prawo-polskie/opinie prawne/aktualne/zatrzymanie-wadium. 8.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach