Gmina Dobromierz ogłasza przetarg
- Adres: 58170 Dobromierz, Plac Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 586 217 , fax. 748 586 460
- Data zamieszczenia: 2018-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
Plac Wolności 24
58170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
tel. 748 586 217, fax. 748 586 460
REGON: 89071834300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi o numerach od 18 do 47 w Szymanowie, Gmina Dobromierz - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi o numerach od 18 do 47 w Szymanowie, Gmina Dobromierz. Zakres zamówienia jest związany z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jaskulin, Siodłkowice, Szymanów, Gmina Dobromierz”, Etap I, Zadanie 1 obejmujące budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Szymanowie do nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi o numerach od 18 do 47, wraz z rurociągiem tłocznym do oczyszczalni Ścieków w Serwinowie. Zakres Robót obejmujących wykonanie przyłączy kanalizacyjnych: Lp. Wyszczególnienie Jednostka Ilość – około: Przyłącza kanalizacji sanitarnej: 1. przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC Ø 200 mm, odcinki od granicy działki do pierwszej studzienki od budynku 27,00 m 2. przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC Ø 160 mm, odcinki od granicy działki do pierwszej studzienki od budynku 750,90 m 3. przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC Ø 160 mm, odcinki od pierwszej studzienki (od budynku) do wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w budynku (w nieruchomości) 231,50 m Suma: 1009,40 Uwaga: Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków i robót elektrycznych związanych z zasilaniem przepompowni ścieków nie należy do zakresu niniejszego Zadania. Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłej współpracy w zakresie terminów i kolejności wykonywania przyłączy kanalizacyjnych z wykonawcą sieci oraz przepompowni ścieków, tj. Przedsiębiorstwem Robót Wodnych i Ekologicznych „EKO-WOD” Sp. z o.o., ul. Towarowa 12-14, 58-100 Świdnica, wyłonionym w drodze odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jaskulin, Siodłkowice, Szymanów, gmina Dobromierz, Etap I, Zadanie I - obejmujące budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Szymanowie do nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi o numerach od 18 do 47, wraz z rurociągiem tłocznym do oczyszczalni Ścieków w Serwinowie”. Ogłoszenie nr 617168-N-2017 z dnia 17 listopada 2017 r. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Części III SIWZ. Projekt budowlany zawiera szczegółowe informacje dotyczące przyłączy kanalizacyjnych. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w dwóch przedmiarach robót: PR1 – przedmiar: przyłącza kanalizacyjne - odcinki od strony sieci kanalizacyjnej (od granicy działki) do pierwszej studzienki od strony budynku (oznaczony w tytule przedmiaru jako „Sieć główna”). PR2 – przedmiar: przyłącza kanalizacyjne - odcinki od pierwszej studzienki od strony budynku do wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w budynku (oznaczony w tytule przedmiaru jako ”Podłączenia budynków”). Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: czynności wykonywane przez pracowników fizycznych w okresie realizacji niniejszej umowy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Części II - Wzór Umowy w sprawie zamówienia publicznego – Kontrakt. Wszystkie materiały stosowane do wykonania robót budowalnych muszą odpowiadać wymaganiom przedmiotu zamówienia, atestom higienicznym dopuszczającym materiał do powszechnego stosowania w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom obowiązującego prawa. W przypadkach wskazania w części III - Opis Przedmiotu Zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń) tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 13 000 PLN słownie: trzynaście tysięcy złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
Dodano: 2024-04-24 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole Podstawowej w Udaninie.
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2815D relacji Lipa - Jastrowiec - Pogwizdów – etap II
Dodano: 2024-03-27 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-19 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Udaninie
Dodano: 2024-03-12 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-06 - Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury byłej popegeerowskiej miejscowości Brzozowie w gminie Kudowa-Zdrój
Dodano: 2023-12-22 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2023-12-20 - BUDOWA PRZYCHODNI ZDROWIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MIEJSCOWOŚCI MIĘKINIA, UL. RÓŻANA, NA DZIAŁKACH NR 77/10 I 77/11, AM-1, OBRĘB MIĘKINIA
Dodano: 2023-12-18