Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętu i aparatury medycznej

Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 04073 Warszawa, ul. Grenadierów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
    ul. Grenadierów
    04073 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
    REGON: 215398900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital, Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętu i aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów konserwacyjnych oraz ewentualnych napraw sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na 65 zadań (części). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo-cenowym oraz w załączniku nr 6 do SIWZ – projekcie umowy. Wykonawca uwzględni w cenie za przegląd konserwacyjny wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazdy i koszty transportu aparatury. Kod CPV: 50 42 10 00-2, 50 42 12 00-4, 50 40 00 00-9, 50 42 20 00-9. Poszczególne zadania (części) nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danym zadaniu (danej części zamówienia) zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Grochowski Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach