Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy kanalizacji sanitarnej - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego.

SP ZOZ Szpital im. Św. Elżbiety ogłasza przetarg

  • Adres: 40-008 Katowice, ul. Warszawska 52
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2530831,32 w. 378 , fax. 032 2530831,32
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital im. Św. Elżbiety
    ul. Warszawska 52 52
    40-008 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2530831,32 w. 378, fax. 032 2530831,32
    REGON: 27295142800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-elzbiety.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy kanalizacji sanitarnej - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy kanalizacji sanitarnej (wykonanie przyłącza kanalizacyjnego) z rur PCV o średnicy 315mm dla części obiektów SPZOZ Szpitala im. Św. Elżbiety w rejonie ul. Warszawskiej 52 z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej średnicy 1600mm na istniejącą studnię rewizyjną. Zakres prac obejmuje: 1) budowę przyłącza kanalizacyjnego o średnicy 315mm z rur PCV o dł. 82mb 2) budowę trzech studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm 3) remont istniejącej studni kanalizacyjnej K600mm - zaślepienie wylotu kanału do likwidacji oraz wyprofilowanie nowej kinety 4) likwidację odcinka istniejącej kanalizacji 5) renowację naruszonych powierzchni 6) odtworzenie drzewostanu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy, lub przez pełnomocnika. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3. Wszystkie pozostałe dokumenty należy przedstawić w oryginałach lub kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem napisem o odpowiedniej treści, datą poświadczenia i podpisem osoby lub osób podpisujących ofertę. 4. Do wszystkich dokumentów sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenia na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych Wykonawcy. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych warunków na podstawie dokumentów potwierdzających ich spełnianie, załączonych do oferty. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ zobowiązany jest, na pisemne żądanie Zamawiającego, złożyć faksem i niezwłocznie przekazać drogą pocztową odpowiednie dokumenty, certyfikaty, atesty i badania. Termin ustala Zamawiający w piśmie wzywającym do ich przekazania, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument określający status prawny Wykonawcy i osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz ofertowy (zał. nr 1). 5. Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o przedmiar robot stanowiący zał. nr 6 do niniejszej SIWZ. 6. Oświadczenie Oferenta (zał. nr 2). 7. Oświadczenie Oferenta - art. 22 Pzp (zał. nr 3). 8. Wykaz minimum 3 (trzech) robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 4 Do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, ze prace te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru itp.). 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 do SIWZ. 10. Aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy). 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-elzbiety.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach